Gå til innhold

Do you rasterbate?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette må prøves, litt skeptisk til det bildet jeg valgte, men får skrive ut og legge utover gulvet og se hvordan det blir før jeg evthenger på veggen. Tar bilde om det blir no bra.

 

Edit: ble ikke så galt, bruke 3 i sirkelting, må kutte de indre arkene ser jeg i allefall, føler jeg må få til ansiktet bra uten de hvite kantene, spesielt ved munnen blir det rart sånn det er nå, men ble tøft.

post-86587-1172486778_thumb.jpg

Endret av lain
Lenke til kommentar

Supert program, har alltid hatt lyst på et stort kunstverk på veggen.

Eneste problemet til meg var at fila rastorbatern lagde hadde satt seg inn på at den ville absolutt stiftes når den ble skrevet ut.

 

Men de var hjelpsomme der jeg fikk trykkt det opp, så det ble bra.

 

11x5 A4 ark = akkurat passe stort

 

Send in the clowns!

 

post-14345-1172667664_thumb.jpg

 

Ble ikke helt rett, men orker ikke å ta ned og opp igjen.

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar

Prøvde meg på en nå.

 

3x3 ark

Dott-size: 1

Multifarge

 

Resultat: :dribble:

(Bildet kan være litt på kanten, derfor ligger den i 'skjul')

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

post-38181-1172959284_thumb.jpg

 

 

Kan være kameraet som får det til og se litt dårlig ut, men til min første og være, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Mitt bilde :wee: Kunne kanskje valgt noe mer detaljert, men det ble egentlig ganske fett.

 

*bildet ble litt stygt, blitsen gjør at det ser blasst ut ...

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Jeg skrev akkurat ut en her på jobb.. skal bytte ut dragen jeg har på veggen nå. Dragen var på 56 ark, mens den jeg skrev ut nå er på 64 ark.. tar litt tid å henge opp, men satser på at det blir bra:P

 

Poster bilde når jeg er ferdig

Lenke til kommentar
To bilder med dagens rasterbations :)

 

Litt store bilder.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

pb2101402bo1.jpg

7330933[/snapback]

Du har ikke mulighet til å gi meg orginalbildet på BSG-rastebationen?

 

Gah.. Irriterer meg at laserprinteren streika :(

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Kjør det gjennom programmet, og bruk dette trikset for å se en slags forhåndsvisning:

Den skal printes ut i 3x3 a4 ark, som er liggende. Er til en veggavis om Checkpoint Charlie.

 

Det jeg har gjort er å åpne filen i Adobe Reader, velge tumbnails - dra den ut, og så endre størrelsen til jeg fikk 3x3ark, så tok jeg skjermbilde, limte inn i photoshop og klippet raskt sammen. Slik får jeg et inntrykk av hvordan resultatet blir.

Det var litt utydelig, men men.

Altså: Åpne filen i Adobe Reader. Trykk på "view thumbnails" eller noe, og velg "enlarge thumbnails" eller forminsk dem til du ser riktig antall bilder i bredden, så får du et inntrykk av hvordan det kommer til å se ut. Husk at du kan stille størrelsen på thumbnail-området ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg printer i skrivende stund ut tre utrolig fete rasterbates som skal opp på veggen i løpet av kort tid. Vet ikke hvordan det kommer til å gå, har aldri testet før. Har en rull dobbelsidig teip og hele kvelden foran meg, så jeg håper det går bra.

 

Edit: Da var den første ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har litt tid nå, tenkte jeg skulle prøve dette, noen som har en kjapp guide evt. link? Har bare svart hvitt da, men det kan bli gøy å prøve! :)

8123439[/snapback]

 

Du finner det du leter etter i første post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...