Gå til innhold

6800 Ultra vs 800 XT


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av alle testene jeg har lest virker det som om X800 XT-PE kortet har ørlittegranne overtak mot 6800 Ultra foreløpig. Samtidig som GT kortet har ett overtak på X800 Pro.

 

Jeg er likevel utrolig usikker på hva som er det beste kjøpet. Regner med at forskjellene vil jevne seg ut etterhvert. Tror likevel du har ett superkort med X800 XT-PE kortet du har bestilt. Kan ikke tenke meg du vil angre ;)

Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig på hvorfor det tar så sinnsyk lang tid før kortene kommer!? Jeg mener at ATI og nVidia burde starte masseproduksjon FØR de lanserer kortene slik at etter lanseringen så kommer kortene i butikkene max 2 uker ellerno etterpå. Håpløst dette med papirlanseringer!

Lenke til kommentar

6800Ultra sluker ikke så mye strøm som folk skal ha det til! Dessuten kommer nvidia med nye forceware drivere snart som jeg vil påstå kommer til å forbedre ytelsen endel!

 

ATi vil rett og slett ikke få noe stort mer ytelse på driverfronten nettopp fordi kortene er basert på samme arkitektur som r9800. Nvidia sin gpu er helt ny og jeg tror neste generasjon, 6900 blir vanvittig bra ;) Men uansett har du et supert kort der!

Lenke til kommentar
ATi vil rett og slett ikke få noe stort mer ytelse på driverfronten nettopp fordi kortene er basert på samme arkitektur som r9800

Driverytelsen vil bli bedre selv om det er en gammel arkitektur, er vel litt rart av ATI hvis de gir ut et kort med gammel arkitektur som ikke vil bli bedre med drivere. ATI vil være best, og de lager jo et produkt som de vet de kan optimalisere. Selvfølgelig vil det bli mer ytelse å hente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...