Gå til innhold

plukk liste komplett ?


Anbefalte innlegg

Varene mine, som eg bestilde tysdag i førre veke, er no endeleg sent. Dette tok altså ei veke.... :thumbdown:

 

Etter å ha purra på salsavdelinga på mail, har eg fått beskjed om at dei har problem med lageret for tida, noko som gjer at dei slit med leveringa. Så det er nok berre å smørje seg med tolmod.

 

Som andre har sagt kunne dei godt opplyst om dette på nettsidene sine, men då ville dei vel tape mange ordrar... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte noen varer fra Komplett i natt. Kan virke som jeg må vente en stund :roll: Ikke sett på ordren engang.

 

Dessverre så hadde ikke Netshop.no hovedkortet jeg skulle ha.

Sist jeg bestilte fra Netshop så hadde jeg det på døren dagen etter :thumbup:

 

Lurer på om jeg skal avbestille på Komplett og finne en annen webshop som har hovedkortet. Vil jo helst ha varene før helga.

Lenke til kommentar
Det gjør du rett i tror jeg...

 

Bestilte meg Bluetooth som jeg kan sette i USB porten.. De har den vist på lager, men de sender den ikke... :hmm:

 

Har noen tatt kontakt med komplett??

næmmen er du ikke gutten med penga som er storhandler der da :hmm:

og kommer først i køa.

 

Hehe bare spøker, måtta bare.

Lenke til kommentar
Det gjør du rett i tror jeg...

 

Bestilte meg Bluetooth som jeg kan sette i USB porten.. De har den vist på lager, men de sender den ikke... :hmm:

 

Har noen tatt kontakt med komplett??

næmmen er du ikke gutten med penga som er storhandler der da :hmm:

og kommer først i køa.

 

Hehe bare spøker, måtta bare.

Hehe.. Måtte bare være litt eplekjekk :tease:

Lenke til kommentar
Når jeg sletter ordre hos Komplett er det normalt at den fortsatt ligger under "Åpne Ordre" ?

Trodde at den forsvant fra systemet med engang.

Det gjør den hos meg også, men den blir sletta når du sletter den, så du kan bare ta det med ro.. Etter en dag eller 2 så ligger den der som kansellert. :sleep:

Lenke til kommentar

Merkelig at det er så store forskjeller i leverings/plukketid hos Komplett.no Hvis ordrene ble håndtert etter first-inn / first-out prinsippet, ville man jeg tro at ting ble mer gjevnt...

 

Skulle nesten tro at Komplett.no har en treg og en rask pakkemann. Annenhver ordre kommer til den trege, og han bruker et par uker på å få neven ut av stumpen ... :!:

 

Burde ikke overgangen til nytt lager/logistikksystem være ferdig snart nå? ... eller er det noe de ikke forteller oss :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...