Gå til innhold

plukk liste komplett ?


Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt en :

 

1.00 112684 Crucial PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 6ns

 

liggende på plukkliste siden onsdag 23.06 kl 1300. Er dette blitt standard

hos komplett nå for tiden ? (den er på lager å har vært det hele tiden)

 

Bestilte samtidig en cpu hos ps-data på onsdag som jeg hentet idag.

Grunnen til at jeg bestilte minne brikka på komplett var at jeg ville ha tilsvarende

som jeg har fra før.

 

Synes dette er vel treigt. Ja jeg skal ringe i morgen å spørre men er det egentlig nødvendig ?

Endret av airguard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjølv samme erfaring. Eg bestilte meg noko småtteri tysdag kveld, dette treng eg onsdag. Dette er standardvarer, og ordren var på 4 produkt, så eg rekna med at ordren vart sendt neste dag og at eg hadde god tid. Status vart derimot ikkje plukkliste før etter ein og ein halv arbeidsdag, og etter tre arbeidsdagar er ordren framleis ikkje plukka og sendt.... :(

 

Trur ikkje eg får varene mine til onsdag, nei... :cry:

 

Så Komplett har nok litt mangel på kontroll, evt. lite og uerfarne folk i høve til arbeidsmengd... :no:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte RMA nr. til ett hovedkort i slutten av mai.... Har enda ikke fått noe svar.... har heller ikke ringt, etter som det ikke er noe "dødelig" hast for meg, men nå begynner det jaggu å dra ut litt.. Hadde mye tull med siste sendinga mi jeg også. Har de for mye å gjøre i forhold til antall folk?

 

 

mmmmmm

Lenke til kommentar
Synes ikke det er noe galt med komplett for tia. De pakker å sender ordrene mine samme dag for tia.

KJEMPEBRA KOMPLETT!!! :w00t::thumbup:

Hvordan i svarte kan dette være mulig, jeg hører hele tiden at folk sier det samme som du.

Men når jeg bestiller da er det bråstopp har jeg uflaks ?

Mener du at du har bestilt noe denne uken å fått det sendt samme dag ?

Lenke til kommentar
Synes ikke det er noe galt med komplett for tia. De pakker å sender ordrene mine samme dag for tia.

KJEMPEBRA KOMPLETT!!!  :w00t:  :thumbup:

Hvordan i svarte kan dette være mulig, jeg hører hele tiden at folk sier det samme som du.

Men når jeg bestiller da er det bråstopp har jeg uflaks ?

Mener du at du har bestilt noe denne uken å fått det sendt samme dag ?

2 pakker faktisk...

En komplett maskin, og en an pakke med en dvdbrenner. På tirsdag og onsdag...

Lenke til kommentar

Bruttern bestilte seg en maskin for en uke siden. Måtte ringe komplett for å spørre om når de skulle behandle denne ordren, og som svar så skulle den bli pakket samme dag som vi ringte. Men selvførgeli så ble ikke orderen til bruttern behandlet. Så nå en uke etter bestilling er det blitt fart i sakene, og mener pakken nå er sendt til Oslo (Lørdagen). Så det må være noe som skjer hos komplett siden alt går så tregt, og jeg bestillte jeg noe hos mpx nå på Torsdagen som var, og denne pakken er kommet lengre enn pakken på komplett!

Lenke til kommentar

Jaja, Det endte med at jeg slettet orderen hos komplett idag etter en tlf. samtale med en selger.

De hadde hatt så mye å gjøre og ifølge selgeren kunne de neppe levere den før i morgen ettermiddag (altså 29.06). Han var ihverfall ærlig det skal han ha.

Synes det er litt synd, jeg har handlet mye hos komplett og vil vel muligens (tviler på det) gjøre det igjen men heretter skal jeg ringe og ikke bestille pr. web.

 

Ringte ps data og bestilte 1 minne brikke der og har allerede fått pakkesporings- nummer. (jeg får blåse i om de ikke er identiske, det skal funke likevel)

 

Det jeg synes er veldig rart er at en som svarte på posten min (d-fender) hadde også bestilt noe forrige uke og fått det levert ?

Ifølge selger hadde de hatt voldsomt mye å gjøre :sleep:

 

Uansett utrolig irriterende.

Endret av airguard
Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg en T630 og 2 RAID HD'er... De fikk jeg i posten 4 dager senere.. Er ikke noe som er galt med komplett, dere har vel ikke hente pakken deres en gang i tiden da vett, så dere er blitt svartelista :p Ellers er dere vel nedprioritert. Store kunder i første rekke :!:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte meg en T630 og 2 RAID HD'er... De fikk jeg i posten 4 dager senere.. Er ikke noe som er galt med komplett, dere har vel ikke hente pakken deres en gang i tiden da vett, så dere er blitt svartelista :p Ellers er dere vel nedprioritert. Store kunder i første rekke :!:

I så fall er det jo greit å vite hvor både små å store kunder blir behandlet likt da mthorsg, på PS-data går tydligvis køen slik den skal.

Selv om jeg tviler på at det funker slik at en som har handlet litt, blir prioritert ned i køen.

Lenke til kommentar

Hvor mange titusner i året må man handle for før man blir regnet som stor kunde da?

 

Jeg har samme problemet. Bestilte torsdag, har ikke skjedd noen verdens ting hos Komplett enda, selv om varene er på lager, og det står antatt lev. dato 25/6.

 

Jeg kommer ikke til å avbestille da det vil medføre at jeg må bestille varer fra flere butikker, men håper de klarer å få litt fart på sakene.

 

De burde iallefall opplyse kundene om at de har problemer for tiden, slik at man må regne med litt lengre leveringstid enn normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...