Gå til innhold

plukk liste komplett ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper inderlig de vet hva de gjør...

 

Det kan virke som at mye er utenfor kontroll og at det hersker kaos for tida. Har selv en ordre inne og sitatet på mail-purring er følgende:

 

"Hei!

Det er en stor glipp som har skjedd desverre, vi har store problemer med lagersystemet vårt og det gjør at vi ligger veldig etter på utsendelse.

Vi håper at det skal rette seg i dag og i morgen."

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva slikt kommer av. Jeg bestilte varer sent søndag kveld. Tidlig mandag morgen fikk jeg beskjed om at pakken var sendt, og tirsdag morgen lå den på mitt postkontor her i Oslo. Og jeg bestilte en del småting (og en stor ting) til en samlet verdi av ca. 4000 kroner.

 

Det lengste jeg har ventet på at Komplett skal sende det jeg har bestilt (og alt har vært på lager) har vært da jeg bestilte noe lille nyttårsaften, og det ikke ble sendt før 4. januar. Men da hadde de visst mye å gjøre der inne.

 

Ring de... det får vanligvis fart på sakene i følge andre her på forumet.

Lenke til kommentar

Egentlig er Komplett bare blåbær i forhold til f.eks pcutstyr.no. Iallefall om man tar i betraktning den erfaringen jeg hadde nå nettopp.

 

Jeg fikk feil med en harddisk som jeg måtte returnere. Først fylte jeg ut returskjemaet på sidene hos pcutstyr, der står det helt klart at man ikke kan sende inn varen før man har fått returnr.

 

Etter 12 dager hadde jeg enda ikke hørt fra dem, så jeg skrev en purremail til dem. Etter 5 dager fikk jeg svar, men ikke returnr. Det sto bare: Vi kan gjerne bytte disken din til en annen disk av et annet merke.

 

Jeg sendte ny mail....fikk ikke svar på denne...

 

Mandag prøvde jeg å ringe dem...ringte litt for seint. De stengte kl 15.

Tirsdag prøvde jeg å ringe dem...flere ganger i løpet av kontortiden, fikk bare opptatt.

Onsdag prøvde jeg å ringe dem...siden jeg var opptatt på jobb fikk jeg ikke tid å ringe før 14.30. Da fikk jeg beskjed om at de hadde sommertid og stenger kl 14.

I dag ringte jeg dem....først rundt kl 11. Da sa telefonsvareren at supporten var for øyeblikket begrenset, og jeg måtte prøve igjen senere.

Så ringte jeg et par timer senere og fikk endelig snakke med dem og ordnet med returnr. Så får vi håpe at selve returbehandlinga går litt raskere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...