Gå til innhold

Benchmark GF 6800GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok en liten overklokking her nå...400/1,1Ghz.

 

3dmark03: 11995p ikke så værst :thumbup:

det er bra.. :thumbup:

 

litt off-topic.. utrolig dumt av ATi å ikke ha 16pipelines på PRO kortet sitt.. får lyst til å gå for ett GT kort, men begge kortene har jo sine fordeler, som gjør att jeg ikke vet hva jeg skal velge, noen tester viser ATI er best, andre nVidia.

 

var det ikke en som hadde både X800pro og 6800GT her a? test begge kortene i far-cry å se hvem kort som har best bildekvalitet og hvem som er raskest.. :D

 

å legg ut bilder! :w00t:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Etter å ha styret med Driver Cleaner 3.2 + Cab cleaner, så endte jeg opp med versjon 61.71, spesielt siden denne gjorde det bedre i far cry (noe jeg spiller) enn de andre driverene hittil.

 

Har kun prøvd 61.21 og 61.45, de var helt ok, forskjellen i benchmarkene var jo minimal allikavel, men jeg fikk 10fps mer i Farcry med 61.71..

Lenke til kommentar
Har jo 49fps i Far Cry med Radeon9800xt på 1024*768 og du hadde 50fps@ 1280*960... Ikke sååå mye bedre :hmm:

Så prøv å sette det på 1280x1024 med alle effekter på max. Så får vi høre fps'en din da.

 

Edit. Kan jo legge til at jeg testa det med mitt 9800PRO, og fikk "Avg: 15.948"

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
ja, men ser att de med x800pro får rundt 8500, og iceraven sitt GT kom på 11000... i 3dmark03..

Ser ut som X800Pro er en bedre overklokker på stock da også er det billigere...

 

edit:

Men de yter såpass likt i spill at det får være opp til hver enkelt hva som velges.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Ser ut som X800Pro er en bedre overklokker på stock da også er det billigere...

 

edit:

Men de yter såpass likt i spill at det får være opp til hver enkelt hva som velges.

jeg tror jeg skal gå for ett x800pro, hvor mye kan jeg klokke dette med orginal kjøling? kan vel justere viftehastigheten også?

Lenke til kommentar
Har ingen plass å legge dem, derfor så ser jeg ikke vitsen..

 

Nå klarte jeg 12063p ved 400/1,13Ghz :D Tror ikke minnet går mye høyere enn det, sperret på 1,15Ghz, satte den da 2 tilbake som en sikkerthet...

 

Edit: leif...

Jeg tror ikke det tar lange tiden før du får presset minnet ditt lenger. Da tenker jeg bios flash... Men det er kun min mening da... :hmm:

Lenke til kommentar
Etter å ha styret med Driver Cleaner 3.2 + Cab cleaner, så endte jeg opp med  versjon 61.71, spesielt siden denne gjorde det bedre i far cry (noe jeg spiller) enn de andre driverene hittil.

 

Har kun prøvd 61.21 og 61.45, de var helt ok, forskjellen i benchmarkene var jo minimal allikavel, men jeg fikk 10fps mer i Farcry med 61.71..

Word is that these drivers have full Shader Model 3 support, which will make a lot of GeForce 6800 owner happy :)

Det kunne ha vært grunnen til de ekstra 10 FPS'ene, men jeg tror egentlig ikke det, fordi hverken DX 9.0c eller patchen til FarCry har vel blitt sluppet... så jeg tror Guru3D sa det bare for å...få flere til å laste ned? :roll:

Lenke til kommentar

Da var mitt Pov6800 GT i hus.

Fikk disse benchmark resultatene.

Default:

3Dmark03 : 10536P

Aquamark3: 51650p

 

Far Cry

Using Max settings.

Map: Fort Demo: BenchemallDefaultDemo

1600x1200: Average FPS: 44.26

1600x1200:4xAF/4AA Average Fps: 42.51

 

Windows XP Professional

Processor: Intel P4/533 CPU [email protected]

Motherboard:Abit IC7-Max3

Memory: 1024MB RAM

DirectX Version: DirectX 9.0c

NVIDIA GeForce 6800 GT 350/1000.

Driver Version:61.71

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...