Gå til innhold

Hva er det beste godteriet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gutter bør holde seg unna lakris - det senker testo-nivåene i kroppen.... Just as u know :)

 

Man får også kreft av å skrive for mye på tastaturet.

 

 

Em mule ironi...

 

 

Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden.

 

 

Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden.

 

 

Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon.

Vannmelon tyggis jeg kjøpte på Svinesund! :D

1kg for 49kr. Nam nam!

Lenke til kommentar

Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden.

 

 

Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon.

 

Desverre har jeg ikke funnet noe slikt i Norge enda. Men i Sverige har de slikt godteri overalt.

 

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk sett sånt i Norge, og det var sånne lage strimler som diverse boder hadde tatt med seg. Men dra til Sverige, der finner du det nok sikkert.

 

Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier.

 

post-169096-1276951877,4305_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier.

 

post-169096-1276951877,4305_thumb.jpg

Ja jllybean er uber digg :love:

 

 

Nå har du rota, for det var ikke jeg som sa det.

 

Edit: oj, forumet er skikkelig (unnskyld språket) fucked up.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...