Gå til innhold

D2.lod lignende RPG ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg er med og utvilkler ein mod til ds, mye inspirasjon blir henta frå diablo men verda vil vera mindre lineær

 

akkurat nå så finner du bare release2 som ikkje er så veldig, men med release 3 som forhåpentligvis er ferdig om eit par timer så vil du få deg ein ny verden å leke deg i

 

www.the-elemental.net

Lenke til kommentar
jeg er ute etter et spill som har d2.lod stilen.. litt hack and slash .. har prøvd sacred, never winter knights og en del andre..

 

noen andre forslag som kan "tilfretstille" behovet for rpg ?

Diablo 2 er det beste du får innen klikk villt og kos deg sjangeren.

 

Men jeg koser meg med Eve nå, og liker det.

www.eve-online.com

Lenke til kommentar
Divine Divinity

Beyond Divinity

 

De har lignende gameplay, mye action og bedre historie enn D2.

Har nettopp skaffet meg Divine Divinity og må si meg enig her. Dette er Diablo med bedre historie, bedre oppdrag og lignende skill oppbygging og interface.

 

Diablo virker kanskje litt mer "smooth" og polert når du spiller det (når det gjelder bevegelse osv), men utenom det vil jeg si at dette overgår Diablo på singleplayer (det har ikke multiplayer)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg synes at Sacred er kjempebra! Det er et litt anderledes Hack'n'Slash, med ganske mange nyskapninger. Jeg for min del synes Divine Divinity er et drittspill. Jeg spilte det i 5 timer, og det grep meg overhodet ikke. Og det er heller ikke så spennende å velge imellom 3 nesten like figurklasser. Dårlig combat og en laaang start. Drit i DD, kjøp Sacred..

 

EDIT: Sacred sparker Diablo2's edlere deler! Hard! :yes:

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
EDIT: Sacred sparker Diablo2's edlere deler! Hard! :yes:

Jaja, da vet vi hvem vi _ikke_ skal høre spillanbefalinger fra i alle fall :p

enig.

 

Sacred er ok. Det er det, det skal det ha.

 

Men jeg var hekta på Diablo ][ i 2 år i strekk, å gikk aldri lei. Kvaliteten vedvarte helt ti l patch 1.10 kom... 1.10 er rett å slett for ødeleggende for både de som hacker spillet, og de som spiller særiøst.

 

Men spillet knuste alt til 1.10, å det sier sitt...

Morrowind var det eneste som kom noe i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...