Gå til innhold

Shoppe CRT-tv nå?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Hei!

Vurderer å kjøpe en Loewe Vitros 32" CRT-TV til 18 flak blank, da dennes bildekvalitet og byggekvalitet er hinsides alt annet til under 20.000 spenn... MEN! noen som vet om det er noe i emning i TV-verden? Noe som tilsier at jeg bør vente med å handle?

Mvh.

Quintilian

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

18k høres mye ut for en standard tv, men regner med at i tillegg til å være 100 Hz har tv'n en fantastisk fargegjengivning, kontrast, lyd og et fantastisk design. Du har tilfeldigvis ikke en link?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
En god kvalitets CRT tv knuser plasma og lcd skjermer. Eg tror ikke det er dumt å kjøpe skikkelig kvalitets CRT.

Tja, har du sett hvor bra kvalitet det er på LCD-tv'er? CRT holder mye lenger, though.

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet
18k høres mye ut for en standard tv, men regner med at i tillegg til å være 100 Hz har tv'n en fantastisk fargegjengivning, kontrast, lyd og et fantastisk design. Du har tilfeldigvis ikke en link?

Jau, ruger da på noen linker ;)

se under "tv" / vitros

Vitros 32" hos ece.no

Mvh.

Quintilian

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Selv hadde jeg aldri svidd av 18 store på et tv, men skulle jeg gjort det, så Loewe Vitros slettes ikke dumt ut.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

altså. Loewe TV'er kan man bruke som ALT! PC-skjerm er bare en ting. Kjøp med sånn control-ting til den (et par 1000) så kan du fjernstyre kaffetrakteren og det som værre er med den! ;) you go for it!!!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Leste en test av et Loewe tv i dag og etterpå hadde jeg såå lyst på et slikt. Det fremstod helt fantastisk. Kostet rundt 25k. Articos 32 HD/DR+ var det vel.

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet
Leste en test av et Loewe tv i dag og etterpå hadde jeg såå lyst på et slikt. Det fremstod helt fantastisk. Kostet rundt 25k. Articos 32 HD/DR+ var det vel.

Er Temmelig smoooth ja....

Liker designen på Vitros best jeg, og trenger ikke HD-opptager, da jeg nesten aldri ser tv.... Men forhør deg med www.ece.no folka for gode tilbud... gir pene priser..

Mvh.

Tor Hogne Paulsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...