Gå til innhold

Nokia dropper 7700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffet.

Jeg ville kanskje kjøpt denne mobilen, den er jo uhyre interessant og bruker et grensesnitt med enormt potensiale.

Gleder meg til andre S90 mobiler, for 640x320 er ikke ille skjermoppløsning ;)

• 3 uker senere...
Skrevet
Ikke for å dumpe en gammel tråd men det ser ut som jeg skal skrive en liten brukertest av denne såkalte "kjempen" ... Stay tuned ;)

Vi gleder oss.

Ta med så mange skjermbilder som mulig + noen bilder av den sammenlignet med andre mobiler så vi ser størrelsen, er du grei :)

Tror du kan få en fin sum for den her på QXL eller bruktmarkedet eller av meg ;) Men du har vel neppe muligheten til å selge den...

By the way, har du TV-mottageren til den også?

:)

Skrevet

Tror ikke jeg skal selge den - jeg syns ikke telefonen er direkte "bra" men den er ganske 'kul' å ha på bussen, har man et twin sim-kort er det jo mulig å surfe websider i 100% størrelse. Telefonen har installert Flash player men jeg har problemer med å se Flash-animasjoner - utenom det går navigeringen som en drøm...

Men som sagt - dette kommer vel når jeg får tid til å teste den ;) Drar på ferie om én uke så det kan hende jeg får litt dårlig tid til å skrive testen før ferien ...

... men den som venter...

• 10 år senere...
Skrevet

Skuffet.

Jeg ville kanskje kjøpt denne mobilen, den er jo uhyre interessant og bruker et grensesnitt med enormt potensiale.

Gleder meg til andre S90 mobiler, for 640x320 er ikke ille skjermoppløsning wink.gif

Sweet. 10 år.

• Opprett ny...