Gå til innhold

Jeg skal få GMail-konto! :D

Blib

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kameraten min sa det: "YAHOO! Eller nei...GMAIL!"

Han er *ikke* en aktiv "IRCer", men var bare tilfeligvis inne på IRC. Så kom der tilfeldigvis en fyr på og ropte ut at de 6 første som sang ut skulle få gratis GMail-konto. Han sang ut og nå venter han bare på sitt første døgn med Gmail til å gå over slik at han kan sende ut invitations selv. OG JEG SKAL FÅ!! :D

*Dances the Happy-Blib-Dance*

Så må jeg bare finne ut hvem jeg skal invite :w00t:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Meg!

Edit: Jeg var den første å lese denne tråden, men ville ikke mase. Nå ser jeg jo at alle andre gjør det.

:cool:

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet
Ikke for å være festbremse eller noe sånt, men her får du 2 gb gratis mail.

Aventure Mail Error	
We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store (http://www.aventuremail.co.uk/store) in the mean time.

Får jeg :(

Skrevet

1GB er ikke den eneste fordelen med GMail da. Samt at det er litt eksklusivt :love:

Aaangående invites får jeg se. Skal ha et par kontoer selv samt et par kamerater. Blir sikkert et par-tre til overs så kanskje jeg deler dem ut her :)

Skrevet

Virker som om han ikke har ftt muligheten til å sende ut invites enda. Selv om det stod et sted der at de skulle bli slik etter 1 dag. Sto nemlig noe annet i help-guiden dems, noe om at Google bestemmer hvem som skal kunne sende u invites og når. Så nå har de vel fått nok nye medlemmer for denne gangen. Kaskje. Akk :(

Skrevet

Whey for oss. Ja, jeg fikk GMail for noen dager siden. Har ikke fått muligheten til invite enda, men jeg har iallefall Gmail! :D

Skrevet

*aah* fire GMailkontoer nå :) De er kjekke til backup! Har satt opp forward på de andre kontoene mine, slik at alt blir lagret på en gmailkonto.

Skrevet
Whey for oss. Ja, jeg fikk GMail for noen dager siden. Har ikke fått muligheten til invite enda, men jeg har iallefall Gmail! :D

Jeg har også GMail :tease::)

Hvor lang tid må jeg vente før jeg inviter ? :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...