Gå til innhold

catalyst 4.7 beta ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om dere tror at dere merker noe forskjell fra å installere 4.6 til 4.7 beta noen dager etterpå må dere nok tro om igjen.

Kanskje ikke. Driverene blir låst for WHQL godkjenning en stund før dem blir lansert, så 4.7 beta er nok en del nyere.

4.5 beta har f.eks optimaliseringer som 4.5 final ikke har, disse optimaliseringene kom ikke med før i 4.6 final.

Lenke til kommentar
Det er nok sikkert en grunn til at 4.7 fortsatt er beta. Tror ikke Ati holder tilbake drivere, det er det ingen som tjener på. Jeg for min del beholder 4.6 inntil 4.7 er offisiell. Vil ha S-T-A-B-I-L PC :yes:

Stabil PC vil jeg ha også, men det spiller ingen rolle om jeg bruker beta eller offisielle ATI drivere da begge er like ustabile. Installerte 4.6 nå og mye var jo fixet, men de hadde jo ikke fixet skyggene i Pandora Tomorrow. ATI fjernet istedet skyggene helt :roll:

Lenke til kommentar
:w00t:  :w00t: WOOOW hadde før 9400 ca og nu 9878

ps ikke klokka noe

Det betyr bare at du hadde noe galt med dine gammle drivere. Er ingen drivere som gir en slik ytelsesøkning.

Jo når det gjelder nye kort så...

Driverne idag gir ikke fyll ytelse til X800-kortene, den ytelsen kommer med nye drivere senere i sommer...nett om nVidia sine nye drivere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...