Gå til innhold

Den nye Hardware-skinen er forferdelig brei!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (sablabra @ 14/06/2004 : 22:10)
QUOTE (tor_erik @ 14/06/2004 : 21:20)
Gikk tilbake til den gamle HW-skinen, den funker helt fint. Jeg likte den nye bedre, though.  :hrm:

kan man velge skin?

Trykk på kontroll panel--->skinns og språk

 

:)

 

EDIT: På side en i denne tråden må jeg scrolle, mens på side 2 er den akkurat slik den skal :dontgetit:

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Jeg testet både med IE og Mozilla 1.7 i 1280x1024. Er altfor breit i hele forumet, gjelder oversikter, tråder, posting av ny tråd osv.

 

Slik var det ikke i går, så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Det blir akkurat passe om jeg fjerner sidebaren i IE el mozilla..men må ha den på synes jeg. Er skikkelig irriterende ihvertfall..

Lenke til kommentar

Alt for bred i både IE og Opera (7.11) hos meg.

 

Har ikke lest et eneste innlegg idag - gidder ikke å scrolle sidelengs selv i 1280x1024-oppløsning.

 

Liker uansett å ha en ledig 'høyrekant' der jeg kan ha MSN-vindu o.l. I tillegg blir det jo veldig tungt å lese når linjene blir kjempelange og man må scrolle sidelengs for hver linje man leser.

 

Her er kanskje synderen:

 

<div style="width:1000px">

 

Personlig foretrekker jeg sider som enten er dynamiske eller hvis de er fast låst til max 800 i bredden. Går man ut i fra at folk bruker 1280x1024 eller mer og i tillegg liker å fylle hele skjermens bredde med nettleseren (hvem i all verden gjør det??? - jeg bruker høyere oppløsning nettopp for å få plass til mere samtidig på skjermen!) så blir ting lite brukervennlig.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

QUOTE (Shimano @ 14/06/2004 : 22:48)
Alt for bred i både IE og Opera (7.11) hos meg.

Har ikke lest et eneste innlegg idag - gidder ikke å scrolle sidelengs selv i 1280x1024-oppløsning.

Liker uansett å ha en ledig 'høyrekant' der jeg kan ha MSN-vindu o.l. I tillegg blir det jo veldig tungt å lese når linjene blir kjempelange og man må scrolle sidelengs for hver linje man leser.

Her er kanskje synderen:

<div style="width:1000px">

Personlig foretrekker jeg sider som enten er dynamiske eller hvis de er fast låst til max 800 i bredden. Går man ut i fra at folk bruker 1280x1024 eller mer og i tillegg liker å fylle hele skjermens bredde med nettleseren (hvem i all verden gjør det??? - jeg bruker høyere oppløsning nettopp for å få plass til mere samtidig på skjermen!) så blir ting lite brukervennlig.

Veldig genialt det da, ern så stor width, så fungerer det jo bare normalt om du kjører full 1280x1024 uten noe sidebars o.l.

 

Må endre den til 800 evt dynamisk..

Lenke til kommentar

Jeg skifta skin i kontrollpanelet. De nye skinnet har bare vært en downer uansett. :thumbdown:

 

(No offence til de som laget det. Men som jeg har sagt i for mange situasjoner den siste tiden; skal man forandre noe, skal man utelukkende forbedre det. Jeg håper formålet med forandringen av forumdesignet er noe vi forumbrukere ikke legger merke til, men som har stor betydning)

 

EDIT: Oj! Man kan legge ved en fil i innlegget. Nice! :D

 

Hehe, OK da...bare fiks den breddegreia. Jeg er bare fremdeles opprørt over hele komplett.no-saken. :nei:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Hva skjer? Det kan da ikke være SÅ mange koder som bestemmer bredden? Går ikke ann å lage en side som bare funker for en nettleser, det er noob feil å gjøre :p (Ja bare kom med advarsel du :wee: )

 

Skjønner godt at Opera er foretrukket, bruker det selv, men det er sikkert 80% av leserne som (enda) bruker IE :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...