thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ja, har nettopp fått min k700i og er veldig fornøyd med førsteinntrykket. den er mindre enn jeg fikk inntrykk av.. skjermen er veldig god og klar den har nå 41268kb ledig og da har jeg ikke gjort noe med den.. alt er som den var fra fabrikken. menyen er veldig rask og god, og et theme som heter waip er animert! dvs at bakgrunns bildet er en gif.. veldig fancy.. har ikke testa den så mye enda da. Bør jeg lade den hele natt eller ? noen som vet noe om det,,. det er et lithium ion batteri. Gled dere! 10\10!! god lyd i høytaleren også.. still spørsmål hvis det er noe dere lurer på da så skal jeg prøve å svare. Endret 15. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ikke for å klage men fotografering er vel ikke din lyse side? Slå av flashen for guds skyld Hvilket batteri er det i k700 foresten? Du kan jo alltids lade den om et par timer, det skader ikke akkurat... Bare ikke klatt- lad den. En nyttig side om batterier Endret 14. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Lad batteriet i 14 timer, så er du sikker. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 :dribble: fin den ja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja var litt uheldig kan nok ta litt flere bedre bilder... hehe.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja var litt uheldig kan nok ta litt flere bedre bilder... hehe.. Ta bilder/video med tlf`n og da ffs ;P Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) okei.. ingen grunn til å bli irritert her men tror ikke jeg kan legge ut bilder enda for en kamerat låner bt sticken min.. har ingen mulighet til å overføre bildene fra tlf da.. Endret 14. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 okei.. ingen grunn til å bli irritert her var den rettet mot meg ? .. isåfall, min kommentar var en slags ironi ting ;=) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) okei..hehe bare jeg som er dum da men kan legge ut bilder og video og sånn når jeg får den bt sticken min igjen.. kanskje senere idag EDIT noen som vet om det er mulig å laste opp bildene fra tlf til en side el noe? Z1010 innstillinger funker på denne foresten, fra netcom.no automatiske innstillingene Endret 14. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Meget pen telefon... Fulgte det med HF i pakken forresten? Uansett tror jeg nok ikke at jeg skal ha denne telefonen, er litt mer ute etter S65 kanskje. Men får se! Du får si ifra om du oppdager noen bugs osv da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Ja er med stereo handsfree =) har ikke funnet en eneste bug enda hvertfall.. kjempefornøyd jeg hvertfall men kommer selvsagt an på hva du vil ha og liker Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Hvordan fikk du tak i den din heldiggris??? Jeg vil også ha en........ Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 okei..hehe bare jeg som er dum da Du er nok ikke så dum! Jeg så et Illustert Vitenskap blad på gulvet på bilde 6......... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 2mass: Skriv en test av den da, og legg ut i forumet Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Kongemobil! hvor mye gav du for k700, og hvor kjøpte du den ifra, link? Hadde vært konge om du lagde en review og la ut i forumet her eller no! mvh _THX_ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Kan godt lage en brukertest men får ikke gjort det før imorra\overimorra, må lade den for første gang inatt og så har jeg lesedag imorra og muntlig eksamen onsdag Kjøpte den på en side som heter it2100.com den kosta meg 3800 inkl porto de sendte den som gift på fredag også var den her allerede idag raskt kom bud på døra og greier har ikke måttet styre med toll engang også en ting til, du kan velge hvor stor oppløsning du skal kjøre java spill i da og laste ned minigolf, blackdeal og alienscum gratis fra se.com Endret 14. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
negeribeger Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Ja, har nettopp fått min k700i og... Dette er kanskje et litt dumt spørsmål ... men hva er forskjellen mellom K700i og K700 ? Endret 14. juni 2004 av negeribeger Lenke til kommentar
vgard Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Siden du bestilte den fra hong kong(?), så har den vel bare engelsk meny og t9? Er det muligheter for å legge inn norsk t9 ved hjelp av ny firmware? Vurderer å shoppe online selv.. Blir misunnelig... K700 er K700i.. Det finnes vel bare K700i og K700c, i for internasjonal og c for china. Er bare late folk som ikke gidder skrive i.. Endret 14. juni 2004 av vgard Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 Kjøpte den på en side som heter it2100.com den kosta meg 3800 inkl porto....*masse fakta om mobilen* Man får det man betaler for, men har man egentlig bruk for det? De fleste har det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå