Gå til innhold

PC --> Xbox


autoing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For liten plass også kanskje?

 

Og Fanta Boy: Lyst til å utdype det?

I det hele tatt, at du kan laste filer inn i en konsoll er jo fantastisk! Dette kunne ikke gått for 10år siden, med psone

Nei. Spesielt utrolig er det jo siden PSOne ikke eksisterte på den tiden heller da men. :whistle:

Lenke til kommentar
For liten plass også kanskje?

 

Og Fanta Boy: Lyst til å utdype det?

I det hele tatt, at du kan laste filer inn i en konsoll er jo fantastisk! Dette kunne ikke gått for 10år siden, med psone

Nei. Spesielt utrolig er det jo siden PSOne ikke eksisterte på den tiden heller da men. :whistle:

Det kom et år senere, men prototypen fantes da.

Lenke til kommentar

Uansett folkens... :ermm:

 

Enten er problemet for lange filnavn, men personlig har jeg også lagt merke til at noen overføringer som jeg får error på mens jeg er i evox funker helt fint når jeg bruker avalaunch. kan hende at ftp "klienten" i avalaunch er litt bedre, kan også være at det er noe galt med min versjon av evox...

Lenke til kommentar
For liten plass også kanskje?

 

Og Fanta Boy: Lyst til å utdype det?

I det hele tatt, at du kan laste filer inn i en konsoll er jo fantastisk! Dette kunne ikke gått for 10år siden, med psone

Nei, merkeleg det der. Skjønte aldri kvifor eg ikkje fekk overført til PS1. Leitte lenge etter harddisken, men fant den aldri, må vere godt gøymd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...