Gå til innhold

Nydelig kjolelosning som maa sees!


Anbefalte innlegg

HAr ikke sett noe lignende tidligere, men Zalman har tenkt i nye baner. Dette er noe jeg har tenkt paa selv me har aldri somlet meg til aa gjore noe slikt...Zalman kom meg i forkjopet :yes:

 

Ta en kikk paa folgende reviews

bit-tech

Driverheaven

 

Jeg sier bare NYDELIG!

Kanskje litt hoy pris, men hva gjor man ikke for litt stil. Skal ogsaa nevnes at dette ikke er noe for LAN'ere eller andre som flytter maskinen sin like ofte som man bytter sokker ;)

 

Er det noen andre som har lignende losninger aa vise til saa legg det til i traaden her, kan vere litt goy aa se hva som er av losninger.

 

Jeg er selv paa jakt etter en god losning for min Shuttle XPC, saa enten blir det en mico losning eller en stor losning som dere har sett naa. (Ja hvorfor ikke, jeg syntes den er bare helt flott aa se paa)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke saa gal pris hvis man tenker paa all den stilen som henger over dette produktet, men paa den annen side saa er det vel nok av andre losninger som er bedre og mer ekstrem (kjoling) og ikke minst billigere. For min del saa kunne jeg godt ha spyttet i litt penger paa denne, isteden for swift-tech sin losning.

 

Bare en ting jeg har aa utsette paa denne losningen, og det er foten til tanken, kunne nok ha vert litt storre spor du meg, man skal ikke dulte for mye bort i den for den gaar over ende. Man kan jo eventuelt lage en storre for.eks en rund sirkel av hard plast eller metal og lage en feste anordning slik at foten og plata kan festes isammne.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
ikke for å skuffe deg.. men OLD :p

:D

Hehe gjor ikke noe, jeg viste ikke om denne losningen for jeg fikk oye paa den naa, men godt aa vite at jeg er paa etterskudd, viser jo bare at jeg maa ta meg selv i nakken da.

 

BTW: Du har ikke tilfeldig vis link til traaden her paa forumet, fant ikke den saa jeg trodde dette var noe nytt ;)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
ikke for å skuffe deg.. men OLD :p

:D

Hehe gjor ikke noe, jeg viste ikke om denne losningen for jeg fikk oye paa den naa, men godt aa vite at jeg er paa etterskudd, viser jo bare at jeg maa ta meg selv i nakken da.

 

BTW: Du har ikke tilfeldig vis link til traaden her paa forumet, fant ikke den saa jeg trodde dette var noe nytt ;)

 

Frankie

Singapore

Ehmmm....litt off-topic.... men bor du i Singpore?

Lenke til kommentar
ikke for å skuffe deg.. men OLD :p

:D

Hehe gjor ikke noe, jeg viste ikke om denne losningen for jeg fikk oye paa den naa, men godt aa vite at jeg er paa etterskudd, viser jo bare at jeg maa ta meg selv i nakken da.

 

BTW: Du har ikke tilfeldig vis link til traaden her paa forumet, fant ikke den saa jeg trodde dette var noe nytt ;)

 

Frankie

Singapore

Ehmmm....litt off-topic.... men bor du i Singpore?

Jepp bor i Singapore, er gift med ei som er hefra, pluss at jeg gaar paa skole her :)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Trodde først du var helt skrudd, Frank Jarle. :roll:

Men så gikk det et lys opp for meg! (Sjeldne saker...)

I Singapore har man jo ikke æøå så vidt jeg vet :D

Hehe, ja du sier noe der, her i Singapore saa har de norske tegnene lopt vekk. Neida, jeg kan jo skrive æ,ø og å HVIS jeg vil, men jeg syntes det blir litt stress med aa punche inn ascii tegnene hele tiden, saa derfor skriver jeg paa den gode gamle maaten ;)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på om jeg skulle kjøpe den, men grunnet at kjølingen visstnok ikke var så fantastisk, og at den er vanskelig å flytte på (om man skal på lan og div), så valgte jeg heller Koolance Exos (som bråker altfor mye :( )

JEg syntes ikke resultatet var saa vanvittig daarlig, men det kommer jo ann paa hva man sammenligner med da. Lurer egentlig paa hvordan denne hadde taklet varmen her i Singapore, 30+. Men vann er jo et bedre medium enn luft-luft.

 

Pluss at jeg kan jo fylle opp tanken med is-biter :green:

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på om jeg skulle kjøpe den, men grunnet at kjølingen visstnok ikke var så fantastisk, og at den er vanskelig å flytte på (om man skal på lan og div), så valgte jeg heller Koolance Exos (som bråker altfor mye :( )

JEg syntes ikke resultatet var saa vanvittig daarlig, men det kommer jo ann paa hva man sammenligner med da. Lurer egentlig paa hvordan denne hadde taklet varmen her i Singapore, 30+. Men vann er jo et bedre medium enn luft-luft.

 

Pluss at jeg kan jo fylle opp tanken med is-biter :green:

 

Frankie

Singapore

......:::::OLD :tease: :::::.....

Lenke til kommentar
men den er bare lagd for kjøling av cpu...

Feil, den kan faktisk kjøle en Gpu i tilegg, men dette er ikke inkludert i standard pakken.

 

Er faktisk interesert i zalman kjøleren, lurer på hvor mange watt varme den klarer å fjerne uten problem. Er nesten umulig å finne spesifikasjoner på akkurat dette (watt/s).

Lenke til kommentar

Nei den er ikke stor les specs! jeg har sett den i vikeligheten og den har nice størrelse. jeg trodde den skulle være mye større. og nei den takler ikke å kjøle en ny gpu i tillegg til en ny cpu. hvertfall ikke godt nok i mine øyne for du vil få en høy temperatur på begge to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...