Gå til innhold

Hvilken nettsted er det best å bygge PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken nettsted er det best å bygge PC? F.eks Komplett, mamoz, hwb, mpx også vidre.... :roll:

 

Har lyst å bygge en PC, så jeg det er kansje smart, å vite hvem som er best og billigst ;)

 

Takker for hjelp :w00t:

Jeg ville anbefalt pcutstyr.no siden jeg er veldig fornøyd både med utvalget av komponenter og service.

Lenke til kommentar
Sier meg enig med Solar. Netshop har herlig service og gode priser. Gå får www.netshop.no ;) da gjør du et klokt valg min herre/dame

Herre, hehe, men jeg tror jeg sjekker ut netshop, høres veldig bra ut, men jeg har ikke hørt så mye av de ;)

 

Kan man stole på de :roll: ?

Lenke til kommentar
Sier meg enig med Solar. Netshop har herlig service og gode priser. Gå får www.netshop.no ;) da gjør du et klokt valg min herre/dame

Herre, hehe, men jeg tror jeg sjekker ut netshop, høres veldig bra ut, men jeg har ikke hørt så mye av de ;)

 

Kan man stole på de :roll: ?

Seff, de ligger jo på toppen her på HW.no ;)

Lenke til kommentar

Hvilke nettbutikker setter sammen deler man bestiller til en datamaskin og sender? Komplett f.eks. gjør det ikke, da må man bestille helmaskin og bytte ut deler, men det er ikke sikkert de delene man kan bytte i finnes i menyen for byttinga. Multicom gjør det, men de er dyre og tar hele 1000 kroner for jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...