Gå til innhold

CATALYST™ Version 4.6 er ute

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Offtopic : Mange som forveksler MegaByte og MegaBit ja... En 2Mbit ADSL linje kan du laste ned teoretisk max i 256 KiloByte/s.

Jeg har en 10Mb fra lyse, men når jeg tester den på diverse målere er den på mellom 12-14Mb :yes:

MEN hos meg sjedde det noe etter 4.6, Farcry lagger som bare det. Prøvd å avinstalert og instalert på ny, men det lagger slik at det ikke er spillbart :mad:

Endret av Gunder1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Farcry lagger som bare det. Prøvd å avinstalert og instalert på ny, men det lagger slik at det ikke er spillbart  :mad:

prøv å skift server. (hvis det er serverlag da) :ermm:

NEi, vanlig singelplayer :no:

Tok en systemrestore 1 uke tilbake i tid, men akkurat det samme. Kjører alt på min, men lagger som et uvær.

Skrevet

Denne tråden har jo utviklet seg til og bli en tråd om nedlastingshastighet.

Kan noen fler komme med rapport, om det er økt ytelse eller lignende i spill?

Skrevet
Denne tråden har jo utviklet seg til og bli en tråd om nedlastingshastighet.

Ikke merkbart for meg.

Skrevet

Sjeldent at du merker økt ytelse i spill med nye drivere, er nok heller stabilitet jeg ville ha sjekket

Skrevet (endret)

Jeg merket at jeg fikk dårligere ytelse i spill med cat 4.6. Jeg synes at 4.5 er bedre (utenom for de heldige som har x800 kort).

Edit:

Har 9600XT venter på x800pro

Endret av camxer
Skrevet

Dere som har testa 4.6 hva syns dere om den i forhold til andre ati drivere? har 4.5 inne nå men vet ikke helt om jeg skal gå over til 4.6 enda, og ja jeg vet

"If it aint broken, dont fix it"

Men hva mener dere?

Skrevet (endret)

Samme som vanlig for å si det sånn. Eneste forskjellen som jeg har lagt merke til er at i Toca race driver så er ikke bilene usynlige mer :w00t:

Jeg bytter hver gang det kommer nye drivere, men det er jo egentlig ikke nødvendig hvis man ikke har noen problemer i de spillene man spiller...

Endret av MU26599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...