Gå til innhold

Skjermkort på elkjøp! HAHA


johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns at noen burde saksøke El-Kjøp 

 

 

Kunne ikke vært med enig med deg!

 

Hva med å sende et hyggelig brev til Elkjøp med en oppdatert komponentliste over f.eks skjermkort og realistiske priser :p

Jeg tipper de ville blitt overrasket :roll:

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Kunne ikke vært med enig med deg!

 

Hva med å sende et hyggelig brev til Elkjøp med en oppdatert komponentliste over f.eks skjermkort og realistiske priser :p

Jeg tipper de ville blitt overrasket :roll:

det hadde ikke vært bra... man må tilby seg å oppgi riktig informasjon om kortet for en rimelig pris så de ikke blir saksøkt!! og jeg stikker av med noen tusen...

Lenke til kommentar
Pakken inkluderer: Creative® Radeon? 9800XT AGP-kort, Installasjons-CD-ROM, Hurtigstartguide, Strømkabel,

 

De er ihvertfall rause! Dette er et 9200se kort...

 

Kjekt og få med et 9800xt og strømkabel.....

 

9200se og 9800xt til 599! god pris!

Lenke til kommentar
les her..

 

Radeon 9200

 

 

SE helt nederst på "pakken inkluderer" :p  *ler seg skakk*

 

Gutta har ikke peiling i d hele tatt  :wee:

"Pakken inkluderer: Creative® Radeon? 9800XT AGP-kort"

 

I følge deres markedsføring, så får du faktisk både et Radeon 9200SE og et Radeon 9800XT for 599kr. Dette er hva jeg kaller røverkjøp :laugh:

 

EDIT: Var for sein.......

Endret av TJ
Lenke til kommentar
er det slik at vi må ta eget ansvar hvis endringer i annonsen.. eller kan jeg da bestille et 9200 kort til 599kr og få et 9800xt kort.. siden det er det pakken inneholder..  :p

prøv å bestill, hvis du ikke får med 9800xt så klager du...

EDIT: woohooo inlegg 70

Endret av 3D-player
Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt på sin plass at butikkene tar testgebyr for retur av ikke-defekt utstyr, (*snipp snipp*)

Det som derimot ikke er så gøy er å betale for en testing av en minidisc, og de "finner ingen feil" men dingsen fungerer ikke (hvilket jeg kan vise der i butikken. spilleren starter nemlig ikke!)

:nei:

Lenke til kommentar
Tja, Elkjøp hadde i lang tid norges beste pris på Hercules9800Pro kortet. De slo tom. samtlige nettbutikker også. Det virker som om mange her overhodet ikke er klar over dette? :scared:

av EN ELLER ANNEN GRUNN har jeg ikke sett mye til hercules i det siste, skal de lage x800??? jeg har et hercules kort på min gamle PC ganske fornøyd

Lenke til kommentar

Fra grossist er prisen på et 9200SE kort + +kr 335,- eks mva. DVS at dersom de ikke har egen import har de en fortjeneste på kr 115,-, eller en gange på 1.67 som er helt normalt for Brunvarer. Fakta er at uten egen import er det ikke mulig å være god på pris :laugh:

Endret av Buddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...