Gå til innhold

Skjermkort på elkjøp! HAHA


johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
av EN ELLER ANNEN GRUNN har jeg ikke sett mye til hercules i det siste, skal de lage x800??? jeg har et hercules kort på min gamle PC ganske fornøyd

Hercules trakk seg ut av 3d-markedet for en stund siden, så svaret på det er nei...

 

[EDIT]

Ghost Of Death slo meg ang. denne infoen

[/EDIT]

 

Og til alle dere som vil saksøke Elkjøp for misledende varebeskrivelser, noe av dere som har sjekket hva produsentene annonserer varene som?

 

Du kan finne Creative's her

Hint, den inneholder

Enestående 3D-grafikk for spill, hjemme-DVD og kontorapplikasjoner

 

Eller hva med hva ATI sier om 9200 serien?

Evt. kan man ta en titt på hva nvidia sier om GeForce4MX serien...

 

 

Så kanskje det ikke er så rart at Elkjøp beskriver produktene som de gjør.

(Dog den 9200 m/9800XT kan de ikke vri seg unna)

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Samsung 42" TV

 

Varer: 12495

Frakt: 467.48

Oppkravsgebyr: 341

Totalt: 13303.48

 

13300 vs 13995 er ikke helt den store prisforskjellen synes jeg. Med tanke på at hos Elkjøp kan du se på varen før du kjøper den. Er du ikke fornøyd med denne samsung tv'n du får fra Komplett må du jo selv koste frakt tilbake til dem.

 

Har ved flere tilfeller kommentert priser på komponeneter hos elkjøp, og i de fleste tilfeller tilbyr de varen til f.eks komplett pris + det komplett tar i frakt.

 

Til slutt må jeg vel bare si meg enig i det som har kommet av kritikk ang. disse beskrivelesene og prisene fra elkjop.no, det er tydelig at noen har god fantasi der inne... :no:

Lenke til kommentar

At ingen har sett dette ennå var litt rart, men likevel..

 

Fra Radeon 9200SE:

"Det leveres med en rekke kraftige verktøy som SMARTSHADER for DirectX® 9.0 funksjoner og lyssettingseffekter av kinokvalitet."

ATi Radeon 9200 støtter da vel ikke DX9??

Den støtter ihvertfall ikke DX9 noe bedre enn mitt Radeon 256 DDR gjør..

 

Kan vi med dette kreve å få bytte til et DX9-nivå skjermkort uten mellomlegg hvis vi kjøper oss R9200SE i god tro?

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
At ingen har sett dette ennå var litt rart, men likevel..

 

Fra Radeon 9200SE:

"Det leveres med en rekke kraftige verktøy som SMARTSHADER for DirectX® 9.0 funksjoner og lyssettingseffekter av kinokvalitet."

ATi Radeon 9200 støtter da vel ikke DX9??

Den støtter ihvertfall ikke DX9 noe bedre enn mitt Radeon 256 DDR gjør..

 

Kan vi med dette kreve å få bytte til et DX9-nivå skjermkort uten mellomlegg hvis vi kjøper oss R9200SE i god tro?

 

Mvh

Kjetil

Hvis du leste min post ovenfor vil du se at dette er sakset direkte fra produsenten, så det ville ikke vært Elkjøp som satt i saksa her.

 

Og kortet støtter DX9 i driverne.

Når det gjelder SMARTSHADER så vil du se av setningen at den er såpass finurlig bygd opp slik at det som står det stemmer, men kan lett misforståes.

Lenke til kommentar
LOL!

 

Glad jeg jobber "over gata", på Expert, der har vi vett nok til å holde oss vekke fra HardWare.. :)

 

Ikke alle kan kalle seg det samme som oss.. :p

Ikke i Tromsø. En på jobb oss fadern skulle ha et USB 2.0 kort til pc'n som han skulle bruke på jobb, og var i dag å hentet det. Fadern synes det så mistenkelig ut til å være et pci kort beregnet på ATX hovedkort. Og jo riktig, det kortet var for et Flex ATX h/k.

 

Go! Expert :p :p

 

(your the experts right ? :p)

Lenke til kommentar
les her..

 

Radeon 9200

 

 

SE helt nederst på "pakken inkluderer" :p  *ler seg skakk*

 

Gutta har ikke peiling i d hele tatt  :wee:

se på spesifikksjonene/egenskaper: pakken inkluderer : creative® radeon?... lol :D

Jeg håper du faktisk er klar over at Creative lager Radeon baserte kort?

Elkjøp er jo faktisk direkte misvisende!

Men dere som har så peil, løp til nærmest elkjøp butikk, og få kontakt med de som legger ut specs osv.

Da kanskje de får opp øya?

ehm, det er nok bevisst, ettersom de bruker de samme tekstene i sine annonser for komplett systemer! :scared:

Lenke til kommentar

Elkjøp har AV å til noen gode tilbud, husker når de solgte hercules sitt 9800pro kort til 3500, da kosta det godt over 4000 på feks komplett OL. man fikk Sapphire sitt til 3500. men Hercules er jo å regnes som det beste har i alle fall jeg fått intrykk av

Lenke til kommentar

Priser og info blir endret sentralt, sannsynligvis av en person som skriver om alle produkter på websiden, så da blir det kopiering fra produsentenes sider.

 

Den sannsynlige grunnen til at expert kunne selge et gammelt gforce 3 kort til 3000,- er nok fordi det er noe de har hatt på lager fra den tiden det var nytt, og ikke har tenkt på å sette ned prisen (er aldri gøy å sette prisen under innkjøpspris)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...