Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siggetheman: Har du prøvd dette. Når man skal laste ned FW update 08 til M65 står det at DCA-540 ikke er støttet, og på club-siemens forumet sier alle at det ikke går med denne. Har selv denne kabelen, så jeg lurer bare på om du har fått oppgradert med den. Måtte du gjøre noe spesielt eller funka det på samme måte som med de andre kablene?

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg min M65 fra tele2. Men fikk ikke abbonementet, det komemr vel i morgen. Så jeg stappa inn mitt gamle abb, og det funka glatt. Har også FW 08 på mobilen. Jeg har i dag bare hatt 3 problemer med den.

 

- 2 ganger har den slått seg av

- infrarød-ikonet forsvinner ikke når jeg prøver å skru den av.

 

De to gangene den skrudde seg av, var når jeg prøvde å starte spill, og den andre var mens jeg fikla i adresseboka mi. Håper det ikke skjer igjen.

 

en annen ting jeg lurer på.. ser at mange sliter med tele2 sine abb og M65. Så det blir spennende å se hva som skjer når jeg stapper i Tele2 abb mitt i morgen eller overimorgen.... Litt FOR spennende. ellers er jeg KANONfornøyd. Knota litt med menyene i begynnelsen, siden jeg var vant til SE 610. Men det kom seg kjapt. Var masse lekre funksjoner på den som jeg ikke viste var der... omregnings-kalkulatoren, høytraler-funksjon og adresseboka er jo helt rå:D savna det p åmin t610 at man kunne ha adresse, mail og alt sammen inne på samme kontakten. Også er det jo plass til MONGOMASSE bilder på denne tlf. 150 stk eller.no.

 

Og kan man sette egen ringetone på hver kontakt, eller må man lage egne ringetoner for hver enkelt gruppe? Og går det an å ha forskjellige ringetoner i de forskjellige profilene?

Lenke til kommentar
kan noen gi meg en fin side jeg kan kjøpe bike-o-meter til min M65 & blitz til kameraet. Kjøper vaneligvis sånne ting fra MPX, men de har ikke noen av delene.

Jeg kjøpte "bike-o-meter"'et og USB-kabel hos mShop. Jeg vet ikke om de selger blitz'en som passer til m65 :hmm:

Selv om det står "må skaffes" tar det ikke lang tid fra bestillingen, til du har det.

Lenke til kommentar

Blitz selger de kanskje ikke så mange av så de tar det ikke inn på lager, de bestiller nok fra hovedleverandøren i Norge da og så videre til deg, tar nok bare 3-4 dager tipper jeg.

 

Tror det fins 2 typer Bike-O-Meter, jeg ville ihvertfall kjøpt den mest avanserte.

 

 

Noen som har oppdatert en M65 firmware? Det står jo selvfølgelig at USB kabel ikke kan brukes, forbanna idioter som lager dette opplegget :hrm: er det noen måter å gjøre en DCA-540 til serial kabel? Overgang eller noe?

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg min M65 fra tele2. Men fikk ikke abbonementet, det komemr vel i morgen. Så jeg stappa inn mitt gamle abb, og det funka glatt. Har også FW 08 på mobilen. Jeg har i dag bare hatt 3 problemer med den.

 

- 2 ganger har den slått seg av

- infrarød-ikonet forsvinner ikke når jeg prøver å skru den av.

 

De to gangene den skrudde seg av, var når jeg prøvde å starte spill, og den andre var mens jeg fikla i adresseboka mi. Håper det ikke skjer igjen.

 

en annen ting jeg lurer på.. ser at mange sliter med tele2 sine abb og M65. Så det blir spennende å se hva som skjer når jeg stapper i Tele2 abb mitt i morgen eller overimorgen.... Litt FOR spennende. ellers er jeg KANONfornøyd. Knota litt med menyene i begynnelsen, siden jeg var vant til SE 610. Men det kom seg kjapt. Var masse lekre funksjoner på den som jeg ikke viste var der... omregnings-kalkulatoren, høytraler-funksjon og adresseboka er jo helt rå:D savna det p åmin t610 at man kunne ha adresse, mail og alt sammen inne på samme kontakten. Også er det jo plass til MONGOMASSE bilder på denne tlf. 150 stk eller.no.

 

Og kan man sette egen ringetone på hver kontakt, eller må man lage egne ringetoner for hver enkelt gruppe? Og går det an å ha forskjellige ringetoner i de forskjellige profilene?

infra rød en må du slå av selv

Lenke til kommentar
Kan man endre meldingslydene på S65? Til Mp3 feks, eller er det sånn som på K700i da man bare kan velge mellom de 6 forhåndsinnstallerte og ikke bytte...?

Man kan ihvertfall det på min CX65, men ikke mp3, da. Det blir wav. Du kan endre tone for meldinger, vekkerklokke, kalenderalarm, startmelodi og avsluttningsmelodi (til wav/mid pluss noe flere pussige formater). Seff i tillegg til ringetoner.

 

kom til å tenke på en ting... mms'er kan vel være maks 100 eller 300 KB store?

vil ikke bildene til s65 ta større plass enn det?

isåfall, går det an å sende dem som mms'er da?

Det ligger vel et program inne for å redusere bildestørrelsen...? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...