Gå til innhold

Siemens 65 serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Himmel, jeg føler meg som en fullstendig newbie. Får skylde på at jeg ikke har hatt Siemens telefon før. :p

 

Endte opp med CX65, jeg, men det er noen ting jeg ikke finner ut av. Først og fremst, hvordan endrer jeg en ringetone? :blush: Vet det her er en grunnleggende ting en it person som meg burde finne ut av, men... Prøver å sette en annen ringetone på "*telefonbok-ikon*-anrop" og "Andre anrop", men det blir standard ringetonen uansett. Det er først når jeg setter ringetonen på gruppa at jeg får en annen ringetone... Hva gjør jeg feil?

prøv og legg inn i endre profil også.

og gå inn på intillinger, kan hende det hjelper å slå av og på tlf.

Troooorrrr eg..

Lenke til kommentar
prøv og legg inn i endre profil også.

og gå inn på intillinger, kan hende det hjelper å slå av og på tlf.

Troooorrrr eg..

Under "Endre instill." under Profil kan jeg ikke endre noe med ringetonen. Bare volum, vibrator, dynamisk lys og sånt...

 

Hvordan skal det der med telefonbok-anrop og andre anrop virke egentlig?

Lenke til kommentar

Hvordan skal det der med telefonbok-anrop og andre anrop virke egentlig?

Telefonbok-anrop er jo de anropene som kommer fra nr. som du har lagret og andre anrop fra de som du ikke har lagret/ukjente nr.

Så hvis du skal endre ringetone så endrer du den på telefonbok og andre anrop.

Lenke til kommentar

Hvordan skal det der med telefonbok-anrop og andre anrop virke egentlig?

Telefonbok-anrop er jo de anropene som kommer fra nr. som du har lagret og andre anrop fra de som du ikke har lagret/ukjente nr.

Så hvis du skal endre ringetone så endrer du den på telefonbok og andre anrop.

Ja, det var sånn jeg tenkte det skulle være. Men jeg har altså prøvd, og den ringer fremdeles med standard ringetone... :wallbash: Er det en bug på telefonen min eller? Har forresten FW 4. Har det noe å si? :ermm:

Lenke til kommentar
Tjohei:

 

Gå inn i "gruppeanrop" under "ringetoner." Velg ringetonen du vil ha for de gruppene du har folk i. Hvis noen du har plassert under en gruppe ringer deg uten at du har gjort dette får du vanlig ringelyd. Dette funket i hvertfall hos meg.

Mener dere seriøst at ingen av dere kan endre ringetone med "telefonbok-anrop" eller "Andre anrop"?!? Kan dere bare bytte ringetone med "Gruppe-anrop"? :eek:

Lenke til kommentar
Hei, jeg lurer på å kjøpe siemens s65, har selv s55 og valget står mellom s65 og nokia 6600(der dro jeg inn en annen mobil:/, men jeg håper det går greit)? hva bør jeg velge?

Vi Siemens elskere ville sagt S65.

Vi fornuftige ville sagt S65.

Vi nokia hatere ville sagt S65

Tapere ville sagt N 6600.

;)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller funker det ikke med å fjerne op-logoen med transparent 1x1 pixel bildet på M65? :dontgetit:

Jeg får heller ikke fjernet op logo med transparent.gif'n på M65. Fikk fjernet den øverste linjen der det sto N Telenor men Tele2 står fortsatt på linjen under forandret navn inne på nettverksinntstillinger. Må da være noen som har peiling på hvordan man skal få til det.

dette er et problem som tele2 prøver å fikse... det ersånn på alle med tele2... men det skal vist fikses "i nærmere fremtid" .......

Okay.. fint vi fikk klarna opp i det da :)

vurderer nesten å bytte abbonement for å bli kvitt de to stygge linjene ;)

Lenke til kommentar
Har satt opp mms, slått på gprs, og alt det der. Før fikk jeg bare opp "konfigurasjonsfeil" helt til jeg satte http profil til netcom wap. Og nå begynner jeg å motta, så kommer det nettverksfeil!

Akkurat det samme problemet har jeg og. :cry: Har forresten Telenor. :yucky:;)

 

Men jeg må quote meg selv her:

Mener dere seriøst at ingen av dere kan endre ringetone med "telefonbok-anrop" eller "Andre anrop"?!? Kan dere bare bytte ringetone med "Gruppe-anrop"?  :eek:

ScOot? Hoax? Dere som er sånne M65 eksperter og kjennere, og som har prøvd det meste? Dere har vel bytta ringetone, eller bruker dere bare ringetoner på grupper?

Lenke til kommentar

Det funker og angi en ringetone per. gruppe ja?

 

F.eks på VIP gruppa mi ( som det kun er en kompis i ) bruker jeg en annen ringetone en på f.eks Mamma!

 

Men jeg har ikke fått til og endre slik at alle personer kan ha forskjellige toner, visst det er det du mener!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...