Gå til innhold

Hvilke kort vil klare doom3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har lest en plass at nVidia fikk æren av å få laget spesialkort til Doom. Men lurer også litt på hvilke kort som kan kjøre spillet helt glatt..

Skrevet

Opprinnelig satset de på Geforce 3, så jeg regner med at mitt gainward geforce 3 gir meg perfekt ytelse. Noe annet vil sørge for at jeg legger meg gråtende.

Skrevet (endret)
Opprinnelig satset de på Geforce 3, så jeg regner med at mitt gainward geforce 3 gir meg perfekt ytelse. Noe annet vil sørge for at jeg legger meg gråtende.

finn fram lommetørkle :cry: , det kommer mokk ikke til å bli noen heftig opplevelse for deg nei :nei:

Endret av Crazy_Viking
Skrevet

Går jo ikke ann å bare gå etter grafikk-kort da! :nei:

Må jo også tenke på at man må ha en skikkelig cpu og ram da, slik at man får skjermortet til å yte max! Du kan jo ha et 6800, og en pentium 3, 1 ghz og prøve å spille doom 3 med dette. Men da kan jeg garantere at d ikke går glatt. Fordi at p.g.a cpun så får ikke kortet gitt det det maksimalt greier uoriginalt!

Netopp! :p

Skrevet

finn fram lommetørkle :cry: , det kommer mokk ikke til å bli noen heftig opplevelse for deg nei :nei:

hehe :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...