Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mine valgets kvaler... siden XTU ikke virker kaster jeg bort watt på å ikke få undervoltet 2P'ene, men samtidig spørs det om å bytte ut en 2P mot to singlesocket har noe som helst for seg for å spare noen skarve watt.

Denne var forøvrig interessant:

https://tpucdn.com/reviews/AMD/R9_Fury_X/images/power_idle.gif

Jeg var jo smart nok til å sette 8800gt og 8600gts i mine 2P, som sikkert trekker 30W mer idle enn dagens greier :p

Skrevet

Jeg var jo smart nok til å sette 8800gt og 8600gts i mine 2P, som sikkert trekker 30W mer idle enn dagens greier :p

Så er frågan om det er verdt det å kjøpe nytt (brukt?) skjermkort for å spare idle-watt?

Skulle likt å se en slik graf for enda eldre modeller. Har diverse gammelt ræl jeg ikke trenger, men aner ikke hvordan idle consumption stiller seg kontra Geforce 8x00.

Skrevet

Tok bare litt tid før stats klarte å gjennomføre updaten. Nå har jeg også fått mine nesten 2 mill poeng for de siste dagene.

Skrevet

Nå blir kettle boy aka wattnissen aka Luringen aka Kjetil glad: disablet 4 tråder i msconfig på 2x 14c/28t-setup'en, og den kjører nå 4 instanser NaCl, med ca 80k PPD tilsammen. Kunne prøvd å hive på en femte profil, siden den bare kjører 90% eller deromkring.

Skrevet (endret)

Prøvde core 21, 0018 beta, hos meg failed.  https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=66&t=29618

Vet ikke om jeg må ha siste driver, dere som har den. Gidder dere prøve :tease:

Kjørt 378.49 driveren i hele natt og frem til nå på mine 2 1080 kort. Ingen WU er feilet enda. Har ikkje lagt den inn på serveren med Mawellkorta enda.

...og der gikk jeg forbi Mydog (Minhund) :p

Endret av Nizzen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...