Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har også jeg opplevd, men ikke så galt at alt tar kveld. Gpu/psu og sikringen tok kveld.

Med evga problemet så høres det ut som det er 3000v det er snakk om. Ja, er amperen som er farlig. Den som dreper deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har også jeg opplevd, men ikke så galt at alt tar kveld. Gpu/psu og sikringen tok kveld.

Med evga problemet så høres det ut som det er 3000v det er snakk om. Ja, er amperen som er farlig. Den som dreper deg.

Hvor i en pc kan det oppstå så høy spenning?
Skrevet (endret)

Kommer an på hvor lenge det var siden de fikk det på lager? Beste er ta telefonen å spør?

Er ikke farlig om du ikke klokker som fann.

Jeg tenker mest på verdien når jeg en gang skal selge - enhver som googler ACX3 vil kunne finne på å spørre om det er "fiksa" eller ikke.

Tempen her inne om sommeren gir visse assosiasjoner til helvete, ja :)

Endret av RoXQi3x
Skrevet

Kommer an på hvor lenge det var siden de fikk det på lager? Beste er ta telefonen å spør?

Er ikke farlig om du ikke klokker som fann.

Jeg tenker mest på verdien når jeg en gang skal selge - enhver som googler ACX3 vil kunne finne på å spørre om det er "fiksa" eller ikke.

Tempen her inne om sommeren gir visse assosiasjoner til helvete, ja :)

Samme verdi pga 5 års reklamasjon ;)

Skrevet

Vurderer å flytte folderiggen (se sig for spec) til et sted i stua... For å fordele varmen bedre. Men er da avhengig av å senke lydnivået. Per idag er det corsair sin H100 aio kjøler som bråker mest i den riggen. Ikke viftene, men pumpa. Hvor mye dårligere er en cm hyper 212 (https://www.komplett.no/product/657097/datautstyr/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-luftkjoeling/cooler-master-hyper-212-evo-cpu-kjoeler ) til å kjøle sammenliknet med corsair sin H100? Idag har jeg delid/relid 3570k på 4,2 GHz, men kan senke hastigheten hvis det ikke går nevneverdig utover ppd.

Skrevet

for jeg prøvde nyeste å den funket fint på 1 wu så måtte pc restartes. så en wu å restart. så ville bare teste  :)

Skrevet

Folk som spiller også og trenger nyeste nVidia driver, må nesten bare nøye seg med nacl folding på CPU frem til fixet driver kommer da.

Mhm. Eller dualboot...

Skrevet

Har foldet GPU på siste driverne i 7 måneder jeg...

GTX 970 og 1070.. (win10 64bit)

Versjon 372.90 nå, ~300.000 + 700.000, bikker 1mill ppd på de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...