Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De fleste OS lar ikke vanlige prosesser fylle disken helt...

Har du kjørt Windows igjen nå, CasterAnd ? :)

Kjører Windows ja. 0 Bytes igjen :rofl::rofl::rofl:

 

er vel 80GB gammel harddisk. Funker fint, skal egentlig ta backup til mininas'et mitt (WD 2TB koblet til asus rt-ac66u), og senere opp til 16-bay nas som ankom idag så fort jeg får tak i sas-kort :3

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har *aldri* sett noe annet enn core 17, jeg!

Kjører du også Windows, Betroz ? :)

 

Ja kjører Windoze 7. Jeg brukte Linux et par år før jeg oppgraderte til X99 i høst. Så tok jeg opp litt gaming igjen, og da var Win7 det naturlige valget. Har jo Kubuntu 14.04 på laptopen da.

 

Fikk mest Core 17 før helga og en stund før det. Men i helga så starta Core 15 og 18 å komme dalende ned til meg som noen coil whining bitcher de er :wee:

Lenke til kommentar

Gratulerer med åttendeplassen!

 

Er ikke mange dager før vi er på #7 :3

 

Fantastisk produksjon med hele 30mill 24h avg. Husker så godt vi satt her med 14 millioner og syntes det var mye, hehe :)

Tipper vi slår Curecoin etter hvert også, ser ut som flere har noen planer etterhvert som kan gi oss noen millioner PPD til ^^

 

En 42u rack med 980's (totalt 40 gpu'er) kan teoretisk gi 12 millioner PPD, og trekke 7.2kW? Fant ikke noe gode tall for watt. Med strømprisene her ville det blitt 50K i året XD

 

Uansett, når det gjelder 42u GPU-farm: førstemann til mølla!

post-234891-0-45278700-1417527590_thumb.png

Lenke til kommentar

Sitter å lurer på om jeg skal legge inn LinuxMint 17.1 på en egen SSD her og bare kjøre FAH der. Da får jeg vel bare Core 17 uansett, så selv om jeg da ikke kommer til å overklokke 970 korta, så tjener jeg nok på det over sikt. Eneste er at det er kjedelig å måtte reboote hver gang jeg skal game i Windows igjen da. :hmm:

Lenke til kommentar

En 42u rack med 980's (totalt 40 gpu'er) kan teoretisk gi 12 millioner PPD, og trekke 7.2kW? Fant ikke noe gode tall for watt. Med strømprisene her ville det blitt 50K i året XD

 

Selger du strøm til den prisen, så blir jeg fornøyd.

 

Det er 12Kwh x 24 timer i døgnet ganger 365 dager i året. Si 105k i strøm om vi tar ca 1 kr Kwh :)

Lenke til kommentar

Da hadde jeg tenkt spillmaskin og ppd blitt deretter.

Før måtte man ta av slibrua for å folde så reboot , av med bru , boote annet os osv. Det gadd jeg ikke lenge.

Det skjønner jeg godt. På i7 2600K, 670x2 maskinen kan jeg jo legge inn Linux da, men der vil jeg ikke tjene så mye PPD på det som på hovedmaskina der jeg har Maxwell kort.

Lenke til kommentar

I min verden får spillpc være spillpc , så linuxer man og styrer på dedikerte servere.

En pc må man kunne bruke som man vil også.

 

Man vet man har kjøpt mye når man må komme på lageret å plukke selv pga de ansatte ikke gidder :wee:

Hva i svarte skal du lage? Ble det nok til GPU-farmen din nå? :D

 

 

Man vet man har kjøpt mye når man må komme på lageret å plukke selv pga de ansatte ikke gidder :wee:

 

post-64596-0-46757900-1417530008_thumb.j

 

Hehe.

Det ser jo ganske heftig ut :dribble:

 

Skulle bodd i USA eller noe, der har de ihvertfall handlevogner som er store nok for slike som deg War :rofl:

 

"Komplett lanserer nå War-handlevonger!"

 

 

En 42u rack med 980's (totalt 40 gpu'er) kan teoretisk gi 12 millioner PPD, og trekke 7.2kW? Fant ikke noe gode tall for watt. Med strømprisene her ville det blitt 50K i året XD

 

Selger du strøm til den prisen, så blir jeg fornøyd.

 

Det er 12Kwh x 24 timer i døgnet ganger 365 dager i året. Si 105k i strøm om vi tar ca 1 kr Kwh :)

 

Kan kanskje selge strøm for 0.90 kroner per kWh, får strøm for 0.4 kr/kWh + nettleie som er på ca. samme pris ^^

 

Naboen min har 4 garasjer. Nå begynner han på sin femte (enkelt rammeverk med presenning over for å kunne jobbe ute på bilen sin). Kanskje spørre pent om plass til rackservere.. ^^ Trekke enda en nettverkskabel over veien :rofl:

 

Gått forbi hardware-hyllene hver gang man skulle hatt melk og brød hadde blitt min undergang.

Hadde vært uteliggeren med størst foldepark. :rofl:

Hahahah xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...