Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, AnaXyd tilbake, jo!
Litt avhengig av hva du prioriterer så kunne du kanskje kjøre foldingen rett på jernet, og heller starte grafisk desktop og VB ved behov. Det er alltid litt overhead ved virtualisering, men på den måten vil du kunne maskinen maksimalt til folding når du ikke kjører andre ting.

Lenke til kommentar

Jepp, har hatt pause siden mai-ish mtp temperatur, men har nå omkonfigurert maskinen litt, skal bruke den som en desktop i tillegg, så derfor virtualisering da. :-)

(har forresten endelig smelt inn vannkjøling på den!)

Har hivd inn et 280x kort også, så det kan vel høste noen poeng det også.

 

Jeg får Ubuntu til å finne alle 32 trådene, samtidig også fah klienten finner de. Men når den kjører igang får jeg bare rundt 40-50% load på CPU i host, og da er vel noe galt!

Lenke til kommentar

Da har du jo vært med nesten helt fra starten av, som jeg mener var i 2000. Gratulerer med ti år som folder, det står det respekt av.

Selv startet jeg å folde over fire år etter deg, i 2008, og jeg startet med cpu-folding men gikk snart over til en kombinasjon av cpu & gpu folding. I oktober har jeg foldet i seks år.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det kan ha vært en brown-out / strømblaff likevel, War. Jeg hadde en PC som overlevde flere ganger der andre PCer slo seg av. Det kommer vel helt an på hvilken PSU som står i og hvor mye effekt den drar.

Kjetil: Nå vet ikke jeg hva slags maskin PSUen din feila i. AX-serien går vel for å være av de bedre, jeg har selv to (760 og 860i) og ikke hatt noen problemer. Det blir vel mest et spørsmål om økonomi og hvor mye effekt du har tenkt å ta ut.

-Gratulerer med dagen!! :)

Lenke til kommentar

Samme her kanskje.

På fredag merket jeg at lysene på jobben blinket pga torden.

En sikring var nede, mens pcene står på 6 kurser.

AC var av, men strøm i kursen.

Alle pcene var på, men stuck i bios eller login ol.

 

Tipper strømbrudd utenfor bygget uten tap av sikring ol står for denne nededagen.

Lenke til kommentar

Strømbrudd og varme for de fleste av oss, men vi klarer oss bra denne sommeren uansett, beste vi har hatt.

Alle små bidrag hjelper, man kan evt sette en rig til -oneounit eller i v7 "finish" så kjører riggen 1 jobb uten å laste ned ny så kan man selv bestemme når man trykker den igjen ol.

For eks sette på en jobb mens man drar ut ol VS å slå helt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...