Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må nok dessverre begrense meg til natt arbeid framover da temperaturene begynnner å bli ganske så høye her, snakker om både ute- og inne temperatur.

 

Inne temeraturen er høy, men bor på vestlandet så utetemperaturen er skjelden høy :(

Nyt sommeren :)

Lenke til kommentar

 

Kan jo ikke stoppe allerede nå, så har bestilt to ekstra Titan kort.

Håper dette vil hjelpe litt på, så får jeg vurdere om jeg ikke trenger en 4P filserver etter hvert :)

 

Det blir jo en god del penger på dette... 4 stk. titankort er jo 28K de alene...

Lenke til kommentar

19:23:02:WARNING:WU01:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:23:02:WARNING:WU03:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:23:03:ERROR:WU01:FS01:Exception: Transfer failed

19:23:03:ERROR:WU03:FS01:Exception: Transfer failed

19:23:04:WARNING:WU01:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:23:04:WARNING:WU03:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:23:04:ERROR:WU01:FS01:Exception: Transfer failed

19:23:04:ERROR:WU03:FS01:Exception: Transfer failed

19:24:05:WARNING:WU01:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:24:05:WARNING:WU03:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:24:06:ERROR:WU01:FS01:Exception: Transfer failed

19:24:07:ERROR:WU03:FS01:Exception: Transfer failed

19:25:41:WARNING:WU01:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:25:41:WARNING:WU03:FS01:Exception: Failed to send results to work server: Transfer failed

19:25:41:ERROR:WU01:FS01:Exception: Transfer failed

19:25:42:ERROR:WU03:FS01:Exception: Transfer failed

Lenke til kommentar

Det blir jo en god del penger på dette... 4 stk. titankort er jo 28K de alene...

3 stk Titan, hadde ett fra før.

Pris, ca. 49000,- (CPU kjøpt via Ebay, totalt ca. 60000,- hvis alt kjøpt hos komplett).

 

Hadde det kun vært for F@H kunne jeg fått betydelig mer PPD pr. dag for mindre penger, slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Er jo ikke noe vits å fortsette å folde når jeg etter flerfoldig timer ikke får sendt det ferdige resultatet... :nei:

 

Ikke at jeg vet så mye om dette, men kan det f.eks hende at programmet blir stoppet av brannmuren på pc'en din?

 

Gratuler med over 1 000 000 000 poeng -alias-! :w00t:

Er faktisk 1/4 av lagets totale poengsum :omg:

 

Intet mindre enn imponerende!

Endret av Teza
Lenke til kommentar

jeg har med min ultimate visdom installert ubuntu 13.04 i håp om at guien skulle starte å virke igjen i ubuntu, noe som det ser ut til at det gjør, men nå får jeg ingen progress i foldinga den står bare på 0.0% completed med full load på cpuene.

 

Kjører:

smp:32

client-type: bigadv

max-packet-size: big

Lenke til kommentar

ser ut til at der du sa stemte ligger på ca 250k ppd med 8105.

 

Men går det an å kjøre f@h uten å ha skjerm eller gpu oppkoblet i servern. Type bare bruke remote desktop? Og hvordan ufører man installasjonen av os og evnt f@h. eventuelt ha gpuen og skjermen tilkoblet under installasjonen, for så å fjerne dem. For så å bruke remote desktop til fjernstyring.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg vet så mye om dette, men kan det f.eks hende at programmet blir stoppet av brannmuren på pc'en din?

Det rare er at den sender de som går på CPU, men alle 8900prosjektene gjøres ferdige og så får jeg feilmeldinger... Har 2 stk som er ferdige og snart 2 til som er klare :(

Lenke til kommentar

Gratuler med over 1 000 000 000 poeng -alias-! :w00t:

Takk til dere alle, og fortsetter det som nå vil milliard nr. 2 nås om 430 dager, noen dager etter at laget har passert åtte av dem og vil inneha plass nr. 8 på All Teams List . Laget har mulighet til å nå plass 6, og jeg har, hvis maskinvaren holder, mulighet for samme plass nummer på All Users List .

 

Nå kan det skje mye som forandrer lista hvis Stanford endrer fordelingen av poeng mellom plattformer, men det vil vi tidsnok se. Jeg tar ett år i slengen så lenge jeg føler at jeg har inspirasjonen intakt og orken til å vedlikeholde riggene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...