Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her skal du få to til ;)

 

- Under Preferences -> Web settings, bruk http://fah-web.stanford.edu/psummaryC.html, da får du PPD på core 17 og alle andre beta-prosjekter (evt etterpå trykk Tools->Download projects from Stanford)

- Samme sted kan du legge inn Teza under Stanford user ID, 479013 under Extreme OC ID og 37651 under Stanford team ID. Da slipper du oransje "klagen" under user name :)

 

Gir et tredje i samme slengen: Kan være lurt å lagre konfigurasjonen din i HFM og krysse av på "Auto change configuration when changed" under "options" fanen samt legge inn konfigurasjonsfilen under "startup & external".

Lenke til kommentar

Til alle med Titan: Gode tider kan komme

 

[23:22] <proteneer_iPhone> This is kinda crazy

[23:22] <proteneer_iPhone> Our CUDA platform is about 2.3x as fast as our opencl platform for Titan

[23:22] <proteneer_iPhone> You can probably hit 500k ppd with a single Titan

[23:23] <proteneer_iPhone> If we ever get the CUDA platform out on folding at home

Lenke til kommentar

Har du pauset slot'en/klienten? Det blir feilaktig registrert som "Failed". Ble litt usikker på om endring av innstillinger også skaper denne feiltolkningen... Er et problem på HFM sin side. Evt. må vi nesten se i loggen over hva problemene er/var?

 

Gamle logger ligger i C:\Users\<DITT_BRUKERNAVN>\AppData\Roaming\FAHClient\logs hvis du ikke finner noe problemer i nåværende logg ;)

Lenke til kommentar

Vil det si at jobben med denne pakka er bortkastet, at den ikke kan brukes for prosjektet?

 

Virker også som tidsfristen for å levere ligger farlig nær tiden det tar å fullføre pakken, er det mulig å hente mindre pakker til denne sloten?

 

 

 

*********************** Log Started 2013-05-26T13:15:21Z ***********************

13:15:25:WARNING:Denied 2:127.0.0.1 access to URI: /ping?_=1369574124904&callback=jQuery19006378494484518809_1369574124903

 

******************************* Date: 2013-05-29 *******************************

17:02:10:WARNING:WU01:FS00:Changed SMP threads from 2 to 1 this can cause some work units to fail

17:05:21:WARNING:WU01:FS00:Changed SMP threads from 1 to 2 this can cause some work units to fail

 

******************************* Date: 2013-05-31 *******************************

18:19:52:WARNING:WU01:FS00:Changed SMP threads from 2 to 1 this can cause some work units to fail

Endret av Teza
Lenke til kommentar

Vil det si at jobben med denne pakka er bortkastet, at den ikke kan brukes for prosjektet?

 

Virker også som tidsfristen for å levere ligger farlig nær tiden det tar å fullføre pakken, er det mulig å hente mindre pakker til denne sloten?

 

Changing threads-advarselen som dukker opp hele tiden får meg til å lure på om det er programmet som ikke står i "Full" modus? Og må da tilpasse seg avhengig av hva som ellers krever ressurser fra PCen? Hvis du har problemer med deadlines vil det dukke opp i loggen (kommer en error med WU passed deadline, dumping results eller noe i den duren). Da bør du kanskje konfigurere opp maskinen til å bare bruke en tråd; da skal du kun få ned oppgaver med god tidsfrist. Vet ikke om max-packet-size small vil gi enda bedre tidsfrister enn standard (normal). Så ikke noe effekt når jeg testet ut small-normal-big på min gamle bærbare...

 

Den "Denied" forstår eg ikkje hva prøver å si, men det er jo bare en Warning...

 

Mao, det er ingenting av loggen så vidt jeg kan se som sier du skal ha hatt 5 fail :hm:

Lenke til kommentar

Du hadde som sagt klart å dra ut mye mer poeng i Linux, men i Windows er du begrenset av at du ikke får bigadv. Ellers burde du klare 250K i Linux med bigadv og Titan, kanskje mer også! Du får kjøpe en dedikert rig til foldingen :p

 

Ser ut som jeg kommer til å ligge på overkant av 200K på denne maskinen.

 

06.12.13 211,056

06.11.13 207,131

06.10.13 188,848

06.09.13 160,091

 

En god forskjell i forhold til 16K på den forrige :)

Lenke til kommentar

Teza,

 

Med den maskinen du har så kan jeg ikke skjønne hvorfor du ikke får mer PPD!?

Jeg har i forhold til deg en knøtt liten cpu3570K og asus7870 og får på en god dag 60-100K PPD.

Kjører win7 64 home Premium, bruker maskinen hele dagen etter jobb.

 

Du fyker forbi meg om 4,5dager...*ser i min lommebok-hmmm-overtid?* :)

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, jeg vet lite om hva som er realistisk med tanke på PPD, men har hatt en følelse av 200K - 250K.

 

Dog kunne det vært kjekt å vite hvor mye CPU produserer vs GPU, HFM viser ikke denne informasjonen.

 

200k er det som er realistisk på Windows med lett bruk av maskinen samtidig.

Endret av Xi13
Lenke til kommentar

HFM viser ikke denne informasjonen.

Du ser jo hva hver enkelt slot (slot 0 er GPU, slot 1 er CPU) produserer her:

post-57713-0-56976800-1371143733_thumb.png

 

eller hva det noe annet du tenkte på? Historikk over poeng får du ved å trykke på Ctrl+B eller Ctrl+H, første viser maks poeng mens sistnevnte viser faktiske prosjekt du har hatt samt poeng :)

 

PS: Uniprocessor er en bug i V7.3.6, du har en GPU-slot og en SMP-slot på 2P-en

Lenke til kommentar

Teza, det er det enkle i livet som er vanskelig ;)

 

 

T_A_G, du finner alle beta-prosjekt i denne listen: http://fah-web.stanford.edu/psummaryB.html disse får du ned med beta-flag. Når beta er ferdig går de ut til advanced, da må du bruke advanced-flag for å få de ned (tror du også kan få ned advanced med beta flagg hvis ikke beta er tilgjengelig). Etter det så blir de tilgjengelig for allmennheten (http://fah-web.stanford.edu/psummary.html), både de med og uten ekstra flagg!

Lenke til kommentar

Dette har vært en treg uke for meg med hensyn til PPD, som i hovedsak skyldes at P8101 igjen er i flertall blant bigadv WUene. Lyspunktet er at laget samlet igjen har økt sin gjenomsnittlige produksjon siste uka, så til sommer å være så ser det veldig bra ut. Selv håper jeg å runde 1 milliard poeng lørdag, evt. tidlig søndag. Da tror jeg sannelig at det blir en aldri så lite markering på hytta, hvor jeg skal være til over helgen.

Endret av -alias-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...