Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ønsker å lage en bildeserie av så mange rigger som mulig. Ca. 3-5 bilder av hver rigg du har (gjerne mer hvis du har lyst :) ) hadde vært flott. Dette blir vel da laget som en bildeserie i flash eller lignende, eventuelt kan vi vel implementere dette i bloggen?

Send bildene til [email protected]

Inkluder i e-posten:

Hardware for hver pc

PPD for hver pc

Ta gjerne bilder av selve hardwaren til pc'en! :D

Edit: Bruker ca. 300W for ~30k PPD, og regner vel med å bruke 400W eller noe sånt og ha 50k PPD når det nye skjermkortet er satt i :p

Endret av CasterAnd
  • Liker 1
Skrevet

Igjen om E5-4650 serveren!

Jeg har vært litt engstelig etter at jeg flyttet serveren inn i varmen for at temperaturene for CPUer etc. ble for høye, spesielt siden jeg ikke fant programvare som lot seg installerer for å lese av sensorene. Men så fikk jeg endelig kontakt igjen med IPMI i serveren og kunne lese av temperaturer m.m. fra remote, og slik ser det ut:

Slik jeg leser tallene så ser det veldig bra ut, så i natt skal jeg sove godt.

post-53451-0-97797100-1363986851_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det grieit å sende bilde av rigger som ikke er 24/7 foldere?

Ja [email protected]

HW.no kommer til å logge inn selv og plukke ut bilder, så greit om riggene beskrives om de har artikkeltekst i originalartikkelen / evt ellers også.

alias, det er god temp.

På G34 kan du vel sudoe temp?

Endret av War
Skrevet

Ja [email protected]

HW.no kommer til å logge inn selv og plukke ut bilder, så greit om riggene beskrives om de har artikkeltekst i originalartikkelen / evt ellers også.

alias, det er god temp.

På G34 kan du vel sudoe temp?

Ok :) Skal nemlig ta noen fine bilder av den overklokkede riggen min i morgen. :)

Skrevet (endret)

Siste frist er søndag.

Det vi mangler mest er folding-logoer/ bilder som ikke er av maskiner , men lov til å trykke.

Har pande lab noen cc?

Sånne bilder som er på hele forsiden til hw.no

De er kjøpt for sånn 11dollar stykket.

Endret av War
Skrevet

Har aldri opplevd å bare få ned P6901 på alle riggene samtidig, men i dag har det faktisk skjedd.Trodde jeg skulle avansere forbi han foran meg i dag men det ser dårlig nå. Satser på at dette er en forbigående trend.

post-53451-0-54163000-1364026855_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med.

Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her.

Endret av -alias-
Skrevet

Både ja og nei! Det som er et faktum er at 6901 har vært aktiv siden årskiftet i noen grad, men den siste tiden har det bare øket på og har de siste ukene vært på 1, 2 eller 3 rigger samtidig. Jeg blir derfor ikke overrasket om denne nå blir fast framover, men vi får se. Den yter omtrent som P8101 eller litt bedre (samlet) og er til å leve med.

Opteron Interlagos er dårlig på folding av 690x mens Magny Cours tygger godt unna på disse, og det samme gjør Intel-baserte chipper. Jeg kommer likevel samlet sett bedre ut med bare 6901 enn med 8101 fordi MC og Xeon er i overtall i foldeparken her.

Da hadde vel det beste vært en "smart" løsning, som ser på specsene til Folde-pcen, før den gir den WU? Eller?

Skrevet (endret)

Leverte også 5 - 600K mer enn vanlig, men helt tilfeldig, har ikke startet noe nytt. Når jeg ser nærmere etter så har de fem i toppen av lista alle levert noen hundre tusen mer enn normalt, så grunnen er nok der, samt at War definitivt er på veg opp i stat..

Endret av -alias-
Skrevet

lurer på om det finnes andre måter å laste opp ferdige wu'er, for når den starter å laste opp så tar den knekken på hele nette mitt, alt stopper opp, og etter rundt 10% så får eg transfer failed. Har prøvd å kjøre limit på tilkoblingen i ubuntu, førte bare til at det tok lengre tid før den failet. bruker v7.2.9

Skrevet

Den har stort sett oppført seg sån siden jeg fikk den, men nå etter man begynte å få 6901 som går raskere å folde så samler dem seg opp før jeg klarer å få lastet dem opp. Har vell i gjennomsnitt 10-15 forsøk på å laste opp vær enkelt wu. Men har trøbbel ellers med ubuntuen, så blir ny installasjon snart

Skrevet

Om du ser i bloggen vår så er det 12.04Ubuntu som er superlett å sette opp folding i og dønnstabil.

Fungerer utmerket på mine maskiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...