Gå til innhold

Noen måte å slippe førstegangstjenesten på?


Anbefalte innlegg

Blir kalt inn til neste år, på grunn av at jeg utsatte det ett år pga skole og sånt...

Men finnes det egentlig en måte å slippe militæret på?

Satt og tenkte litt og det er litt kjipt å "kaste" bort ett år borte fra venner, damer, festing osv. :cry:

 

Er det noen måte å slippe førstegangstjenesten på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett din egen religion, og sett deg selv som trosformynder. Registrer den og få minst 3-4 venner til å registrere seg som troende. Religionen kan inneholde et verdisyn som forbyr militær-deltakelse.

 

 

Eller la være å være en skikkelig drittunge når du slipper unna på bekostning av andre og velg siviltjeneste.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Forsvaret er fett.

Slående slagord.

Haha, jeg synes jeg ser de nye rekrutteringsheftene til forsvaret:

Hvorfor være med i forsvaret? Fordi det er fett!

Med et politisk korrekt bilde under med en gutt, en jente og en neger, alle med tommelen opp og et falskt smil.

Lenke til kommentar
Blir kalt inn til neste år, på grunn av at jeg utsatte det ett år pga skole og sånt...

Men finnes det egentlig en måte å slippe militæret på?

Satt og tenkte litt og det er litt kjipt å "kaste" bort ett år borte fra venner, damer, festing osv. :cry:

 

Er det noen måte å slippe førstegangstjenesten på?

Kapp av foten.

 

Uansett, militæret er ikke noe du slipper, det er noe du går glipp av. Hvis du ikke vil dit så skal du ikke tvinges.. Det finnes vel nok av dimme-metoder.

Lenke til kommentar

Alderon:

Det finnes en svært god måte å komme seg unna førstegangstjenesten. Erklær deg ikke tjenestedyktig. Jeg ble det på sesjon, så jeg kan ikke ha noe med forsvaret å gjøre resten av livet. Må vel til stortinget for å få omgjordt det elns.

Problemet i ditt tilfellet er vel at det er litt sent...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...