Gå til innhold

AAO sniper training ?


Anbefalte innlegg

Hei...

 

2 Spørsmål:

 

1)

lastet ned å installerte AAO 2.10 i går.

 

Så laget jeg med en bruker å gikk igjennom:

 

Basic training

Airbourn

Medic

Special forces

 

men da etter det, er det igjen abre Sniper training, MEN det står på den at den er unavailable.. kan ikke starte den. men jeg har jo gjort ALLE de andre..

 

Hvorfor kan jeg ikke ta sniper trainingen ?

 

2)

Eter jeg har logget inn, så trykket jeg på Weapon Mod øverst der, der jeg kan modifisere mine egne våpen får U.S å rebel folka..

 

Så laget jeg et våpen for begge.

 

Så skulle jeg spille, MEN det som da skjedde var at, samme om jeg var US eller rebel, så var jeg en REBEL med en AKSU.......?? hvorfor ? nåår jeg er US så vil jeg VÆRE US å ha det våpenet jeg laget for det..

 

hvorfor er jeg rebel hele tiden? å hvorfor har jeg AKSU hele tiden ?

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1)

 

Om du leser litt nøyere på beskrivelsen av Marksman-treningen (/Sniper, tror det er der det står), så ser du at du må ha 36 av 40 treff på basic M-16-skyting for å kvalifisere deg til Marksman. Dette er j'vlig irriterende for personer som foretrekke å spille som sniper i slike spill, jeg får det nemlig ikke til. Det kan jo såklart tenkes at jeg er dårlig å sikte, men jeg plages skikkelig med at kula ikke alltid treffer der den skal! Om noen har noe tips til dette så mottas det med takk!

 

2)

 

Egenmodifisert våpen får du kun på spesielle Special Forces-maps. Du må være "Army Ranger-materiale" med minst 15 Honor-points (tror det er 15). Om du ikke har så mye Honor, så blir du på lag med amerikanerne men får skikkelse som en slags opprører med kjedelig våpen.

 

Har ikke satt meg helt inn i dette enda, men det virker som et bra spill. Men det er ikke spillet for folk som vil spille bittelitt nå-og-da og tro de skal få alt ut av det. Man stiger gradvis i poeng over tid og får flere og flere muligheter. Det kan jo argumenteres med at det er litt "propaganda" fra US Army da, men det er uansett et gratis komplett spill! Genial verve-metode, spør du meg. Det skulle Forsvaret i Norge og tenkt på. Spille infanterist i Indre Troms, og gjenoppleve gamle bragder (uten kulden! *brr*).

Lenke til kommentar

Har ikke noe å si hvor god eller rask du er på M16 treningen.

Ofte kan du ha siktet mitt i blinken, å skyte, også er det som det er ett kraftfelt rundt blinken.

Ingen kuler går inn.

Så man skal ha utrooolig flaks for å kvalifisere seg til sniper training.

Forbered deg for å sitte i timesvis med det søpplet der.

Ellers er det ett veldig bra spill da. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har ikke noe å si hvor god eller rask du er på M16 treningen.

Ofte kan du ha siktet mitt i blinken, å skyte, også er det som det er ett kraftfelt rundt blinken.

Ingen kuler går inn.

Så man skal ha utrooolig flaks for å kvalifisere seg til sniper training.

Forbered deg for å sitte i timesvis med det søpplet der.

Ellers er det ett veldig bra spill da. :thumbup:

Kraftfelt? Jeg har aldri hatt problem med markmanship-testen, så man trenger vel ikke så mye flaks.

 

Hint:

Bruk sikte

Skyte når han holder pusten (spiller ingenrolle om det er på innpust/utpust)

Ikke ta ned sikte mellom hvert skudd, se heller ned for å se hvor neste blink kommer opp.

Mange mener det blir enklere ved å stille opp oppløsningen og stille ned mouse-sensetivety.

 

 

Lykke til :)

 

Si fra hvis du trenger flere hint da...

Lenke til kommentar
Kraftfelt? Jeg har aldri hatt problem med markmanship-testen, så man trenger vel ikke så mye flaks.

 

Hint:

Bruk sikte

Skyte når han holder pusten (spiller ingenrolle om det er på innpust/utpust)

Ikke ta ned sikte mellom hvert skudd, se heller ned for å se hvor neste blink kommer opp.

Mange mener det blir enklere ved å stille opp oppløsningen og stille ned mouse-sensetivety.

 

 

Lykke til  :)

 

Si fra hvis du trenger flere hint da...

Mener jo selvfølgelig ikke at det er vanskelig å klare selve testen... :laugh:

Det jeg sier er at det er svinaktig vanskelig å ta 36 av 40, med førti skudd.

Dermed å klare å kvalifisere seg til advanced marksmanship training (sniper).

Ikke kom og fortell meg at det er lett. :nei:

 

Det er foressten også lurt å ha skyteknappen på ctrl, slik at det er null sjangse for at du flytter litt på musa når du trykker ned venstre museknapp.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
faan.. 36 av 40 er jo UMULIG!!

Tips:

Ikke ta ned Iron Sigth mellom målene, så sparer du verdifull tid du kan bruke på sikting.

Lenke til kommentar

Tips:

 

Ta deg god tid, målet er oppe en stund

 

 

 

 

Klarte det selv på bare 4-5 forsøk med AA 2.0, vet ikke om det er no forskjell. Tok ned siktet etter hvert skudd, prøv deg fram til det du liker best.

 

AA er et kjempeartig MP-spill, med gode oppdateringer, nydlig gameplay og god grafikk og lyd. Anbefales! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...