Fjellape Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hmm... Får ikke lastet ned GeekPlay.Kan du legge den ut på den evt. hjemmesida di eller legge ut en annen link? Last ned Sk player på Schroet.com
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Jeg har lagt til en sang i filmen, men da blir den 30 sekunder kortere selv om alle klippene er med... Kan noen hjelpe meg? Har bare torsdag og fredag igjen, så det hadde vært fint med hurtig svar... Ang. de fire postene som kom på rad, så var det ingen som svarte eller la inn noe etter den 1., 2. og 3. så derfor la jeg inn en 4. post.
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Og det kalles spam/bump og det er IKKE lov. Les rettningslinjene. Og hvis vi skal hjelpe deg, kanskje du skulle si hvilket redigeringsprogram du har?
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Bruker videomach... Unnskyld for det, men trodde bump var å skrive *bumb* når man ikke hadde fått svar på en stund... Det er jo ikke lenge siden jeg fikk svar før.
Geir M Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Bruk video vegas! skikkelig bra program, tar litt tid å sette seg inn i , men når du først har gjort kan du lage syke effekter.
Vocious Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 CSFlicks.net Der finner du tutorials om å lage cs filmer, ganske nyttige :)
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Bruker videomach... Unnskyld for det, men trodde bump var å skrive *bumb* når man ikke hadde fått svar på en stund... Det er jo ikke lenge siden jeg fikk svar før. Lager du serriøst hele filmen i videmach? Får du mere enn 2 på dette prosjektet så guller du værre..
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Bruker videomach... Unnskyld for det, men trodde bump var å skrive *bumb* når man ikke hadde fått svar på en stund... Det er jo ikke lenge siden jeg fikk svar før. Lager du serriøst hele filmen i videmach? Får du mere enn 2 på dette prosjektet så guller du værre.. Fælt til temperament på deg da! Hvis du skal komme med de negative komentarene kan du holde deg unna posten! Jeg trenger tips, og ikke kritikk.
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Greit, greit. Sorry! Sto opp på feil bein i dag. Hva er det du trenger hjelp til? Skal du lage hele videoen i videomach?
Marti Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Jeg skal nok redigere den nærmere med video vegas til helga. Jeg trenger litt hjelp ang. hakkete bilde og filmen henger seg noen ganger ved bruk av sanger...
ikkeno Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg skal nok redigere den nærmere med video vegas til helga.Jeg trenger litt hjelp ang. hakkete bilde og filmen henger seg noen ganger ved bruk av sanger... Til helga? Må ikke prosjektet leveres inn på Fredag da?
Marti Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Tirsdag... Trenger hjelp her ikkeno... Ikke mas på når prosjektet skal leveres inn...
Uxzuigal Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Vil bare advare, Rein CS film kommer ikke til og falle i god smak med lærere.. Lærere generelt syntes ingenting om spilling, og hvertfall ikke bare recordings, det kommer til og gi dårlig karakter, 2-3 vil jeg regne med, trust me, en greie i klassa mi på ungdom skolen gjorde det samme. Om dere virkelig skal gjøre noe med CS, lag en real life CS film eller.no en paradoi på CS f.eks.. ---- Notat: Jeg er ingen CS fanatiker eller noe slikt, men vil bare advare Marti. ----
Marti Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 (endret) For det første så var det en lærer innom her å sjekka, og han ble imponert. For det andre så er det litt sent å si det nå. Endret 11. juni 2004 av Marti
Plomma2 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg skjønner ikke, med mindre halve klassen din spiller CS, hvorfor ikke bare ta med deg f.eks Azid filmen, NoA eller noe sånt? Ingen kommer til å skjønne det
Left Blank Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 vel, det kan jo hende de faktisk har lyst til a lage cs film..
Marti Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 vel, det kan jo hende de faktisk har lyst til a lage cs film.. Takk joltaire... Ja vi hadde faktisk lyst til det. Nå er foresten filmen helt ferdig. 2 min. og 19 sekunder ble den... Ikke lang, men men. Det er tross alt første gangen. Takk for all støtten gjennom prosjektet! Skal si hva kar. ble og maybe legge ut filmen til neste helg!
Swifty Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 har et spørsmål, har installert disse programmene dere snakker om geekplay og skplayer. Men får nå ikke startet cs. Dvs når jeg prøver å starte spillet får jeg bare opp et dos-vindu, også hopper den rett ut igjen. Tror der er geekplayen som prøver å starte men er ikke helt sikker. Hva må jeg gjøre for at dette ikke skal starte? Slik at jeg får startet cs?
Marti Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Du trenger ikke verken geekplay eller skplayer... Synes det rett og slett er mere stress. Skriv "viewdemo" i CS konsollen, og trykk på "load" knappen, dermed får du opp alle demoene som er recorda. Når du skal se en som er på lista, skriver du "viewdemo <navn-på-demoen>" og vips, så starter demoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå