Gå til innhold

komplett har satt opp 939 prossesorer alt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe meg ny pc for skattepengene min nå. Skulle gjerne gått for 939, men desverre er det litt for stive priser akkurat nå, og uansett så må jeg jo bytte hk når pic-e osv har blitt standard. Så går nok for 754 på denne pc'n.

 

Men nå som både Athlon FX og Athlon 64 bruker samme socket og dual memory channel, hva blir egentlig forskjellen på de da? Cachen?

Endret av _StatuS_
Lenke til kommentar
er det ennu slik at man må ha den "dyre DDR ramen"?

eller har AMD klart å få til standard DDR ram?

 

btw. Hva er forskjellen på socket 940 Athlon FX 53 og Socket 939 Athlon FX 53? :hmm:

tror du tenker på reg minne. noe man må ha til socket 940. men som man heldigvis slipper til 939, registret minne er veldig dyrt.

Lenke til kommentar
er det ennu slik at man må ha den "dyre DDR ramen"?

eller har AMD klart å få til standard DDR ram?

 

btw. Hva er forskjellen på socket 940 Athlon FX 53 og Socket 939 Athlon FX 53? :hmm:

Det fine med S939 er jo nettopp at den bruker unbuffered (den "billige" om du vil) rammen. Dette åpner opp for bedre timinger og billigere systemer.

Lenke til kommentar
Altfor dyrt ass! Kjøper 754 system nå og venter ett år jeg..

tja, ville vært litt mer tolmodig, og kjøpt ny data til høsten/vinter'n da sikkert 939 begynner sikkert og få stabilitert seg og prisene gå ned til et overkommelig nivå.

det kommer så mye rart, 939,pci-express,500Gb harddisker, prossesorer muligens opp til 4200+! og mye mer. har også planer og ny data, men jeg skal vente.bare må ha 939!

Lenke til kommentar
har også planer og ny data, men jeg skal vente.bare må ha 939!

Tja... Når tiden kommer til at det er grei pris på den så er det ett eller annet som du ha som man må vente på at får grei pris....

jaja det er jo altid sånn, men dette året har syns jeg det har vært utrolig masse hardware som blir så vannvitig mye fremgang i , det er nok ikke vært år fremgangen er så stor, så akkurat i år 2004 ville jeg ventet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...