Gå til innhold

Skal kjøpe nytt spel i dag. kom med anbefalingar!


Anbefalte innlegg

hai,

 

skal kjøpe spel i dag.. har 400-500kr.

 

Skal helst ikkje vere eit strategispel sidan eg spelar aktivt warcraft 3.

Heller ikkje sportsspel.. har nok av dei.

 

Spelet skal vere etter nyare dato, sidan eg har alle dei gode klassikarane.

 

har tenkt litt på far cry, BF:vietnam og UT2004. Om nokon kan gi litt synspunkter på dei spela hadde det våre fint.

 

Gjerne gi meg andre anbefaling. Tar imot det meste.

 

Men hold meg unna CS.

 

thanks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle kjøpt noe nå, så hadde det vært Farcry. Det er rett og slett vanvittig tøft :w00t:

 

Har spilt gjennom det ørten ganger no, og stadig oppdager eg nye ting. Rett og slett verdt hvert eneste øre :thumbup:

Endret av dchwel
Lenke til kommentar

UT2004 - Ganske likt de forrige spillene , det som er den store nyheten er vel disse nye kjøretøyene , som gjør spillet et par hakk bedre! Ganske digg!

 

BF:V - Ja , liker du BF liker du iallefall BF:V , var større forskjell enn det jeg trodde det var iforhold til BF. Nyere våpen , nyere kjøretøy og litt bedre grafikk kan gjøre susen. Dette er så genialt på LAN.

 

Far Cry - Utrolig grafikk(sammt fysikk) , meget god singleplayer, men dårlig multiplayer iforhold til potensialle.

Lenke til kommentar

MGS2:Substance.

Knall grafikk, vannvittig god og komplisert historie, Hideo Kojima spill, 'syke' karakterer, vannvittig detaljer både grafisk og gameplay sett og seff. et plott du blir dratt inn i.

 

Personlig ser jeg på spillet som en klassikker så det kan jo hende at du har det ? ;)

Lenke til kommentar

Vet at jeg er en dag for sen, men men..

 

Jeg ville kjøpt UT 2004. Syntes det er bedre gameplay på det. Selfølgelig er Far Cry bedre på grafikk, men man har liksom sett det samme i veldig mange FPS spill før. UT 2004 er jo også et FPS spill man har sett mye av før, men jeg liker game modesene og alle bilene/flyene man kan kjøre. Hvist du har spillt vanlig BF 1942 tror jeg du vil fort bli lei av BF Vietnam.

Opp til deg ;)

Endret av Icluz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...