Gå til innhold

Skal kjøpe nytt spel i dag. kom med anbefalingar!


Anbefalte innlegg

noken som kan gi link til gode internasjonale gaming sider med gode anmeldelsar?

Ikkje det at eg ikkje stolar på gamer.no sine omtaler for dei er utrulig bra, men vil berre ha andre synspunkter Oo

Gamespot.com

 

Jeg abonnerer på denne her for å få alt, men alle nye oppdateringer (første måneden eller noe sånt) kan alle lese.

 

Anbefaler denne siden på det sterkeste!

 

Ikke noe pes med å finne patcher fra produsenter som ikke har egne DL servere. I tillegg masse schnackz i form av videoer/trailere/intervjuer med produsenter nyheter og kjempereportasjer og filmer fra E3 osvosv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår BF:V ! det er drit rått så lenge du vet hva alle de invindulele karakterne gjør og kan + at det er helt rått med helikopter !

 

I framtidens spill vil helikopter å by kriger bli dratt mye fram ! SPES. i Battlefield 2 som kommer til neste vår ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er helt klart BFV og UT2004 som gir deg flest timer med underholdning, BFV får du dessuten helt ned i 199 kr, det var ihvertfall det jeg kjøpte det for. På Mix (kiosk, videofilmer, spill, etc).

 

UT2004 byr på mange digge modifikasjoner, som f.eks Red Orchestra. Det var eneste grunnen til at jeg kjøpte UT2004, men nå liker jeg å spille "vanlig" UT2004 også, skikkelig intens fragfest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...