Gå til innhold

Er Nerd bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Nerd. Hvorfor?

  • Programmet er rotete
  • Programlederene mumler, og de er ikke videre engasjerte
  • De tapper stakkars fjortiser med elendige saker som: "Vil dåkker at vi skal spelle detta spellet, gje oss beskjed på en SMS som vil koste dæ halve årslønna di..."

Do I make my point clear? ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg bare kun sett ett program, men det som irriterte meg mest var den mannlige programlederen som satt og drakk vann hele tiden.... :nei:

Ja, gud forby at mannen må få drikke vann.

Syns det der med at de er uengasjert er oppskrytt, jeg. Syns de virker dedikerte i sin jobb, selv om det ikke er så enkelt når de blir dømt nord og sør av alle sammen.

Lenke til kommentar

Jeg har bare giddi å sett en sending. Det som plagde meg var at programlederene ikke hadde oversikt over hva dem sjøl prata om, pluss at det var ei kjerring der som var totalt på bærtur. Husker ikke hva hu sa feil, men dem titta på E3 04 spilla og hu skjønte ikke bæret av hva de andre prata om.

 

Hele greia virka så blodharry at jeg ikke hadde vært overaska om dem hadde vist reportasje fra baksetet i en styla volvo. Det er sånn at du får en flau smak i kjeften av å se på akkurat som når en leser artikler om spill i avisa.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bare kun sett ett program, men det som irriterte meg mest var den mannlige programlederen som satt og drakk vann hele tiden.... :nei:

Ja, gud forby at mannen må få drikke vann.

Syns det der med at de er uengasjert er oppskrytt, jeg. Syns de virker dedikerte i sin jobb, selv om det ikke er så enkelt når de blir dømt nord og sør av alle sammen.

Det må da gå ann å drikke på alle andre tidspunkter enn når kamera er på de. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...