Gå til innhold

Er Nerd bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield sendinga var bra, men det er lov å bruke navna på programleiarane, ikkje kalle dei ved nick...syns det blei litt dumt.

Ellers gjorde programleiarane ein god jobb, samanlikna med dei andre programleiarane var det jo kjempe!

 

Live sending av spel er morro, satt oppe til 5 i natt å såg på :blush:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Battlefield-sendingen var KNALLBRA!

 

Eneste jeg og kameraten min ble skikkelig skuffet over var da dere forklarte "tickets!" Altså, hvis man ALDRI har spilt Battlefield så ser man ikke på sendingen. Easy as that. Og hvis det allikevel er tilfelle så kan dere bare GLEMME å forklare det over TV, det må oppleves selv. Det var greit nok med spawn-camping eller hva det nå heter i BF1942, siden det bare tok et par sekunder å forklare samt at visse interne ord kan bli brukt som de som ikke er helt inne i miljøet forstår 100%. Og selvsagt bruk av ordet "biletter" for tickets. Please, kall det heller bare for tickets. Noen ord egner seg ikke bra på norsk i visse sammenhenger :)

 

Kan vi vennligst få vite hvor mange tusen som så på sendingen forresten? Og lignende turneringer hadde vært utrolig rått. CS; BF:V, BF1942, Ut2k4, C&C Generals og så videre. Og hvorfor fikk dere bare så begrenset med "sendetid" siden dere kun var på web? Studioet som måtte leveres tilbake?

Lenke til kommentar

Ved en tilfeldighet(nesten, fant link på komplett.no) snubla jeg inn på den battlefield sendinga, og jeg synes faktisk det var ganske bra da. Eneste minuset var at de brukte nick på kommentatorane, det er ikke noe som ikke fungerer bra synes jeg.

Men når jeg da med overlegg klikka på en av de andre programma banna jeg det programmet helt, makan til lappverk :wallbash:

 

men som sagt den battlefield sendinga var bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...