RickRoll Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Overclocke vil si og trimme på en måte? Tune? Stramme opp? Overklokke = Kjøre pc'en på høyere hastighet enn det produsent har tiltenkt... Er ikke det en god forklaring Snekker'n? Eller har du en bedre? (innbiller meg at du har litt peil)
yoyo89 Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Det var et forsøk på å få han til å endre signaturen sin til "Å snakke med kvinnfolk er som å pisse i motvind.." åja jeg trodde ikke han hadde, sorry, så den ikke, jeg er vant til bilde signaturer i andre forumer hehe
millencolin Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Ketchup?: Liten kommentar til signaturen din, den irriterer meg grenseløst: Ordet å forteller at det følger en infinitiv etter, og kalles derfor infinitivsmerke, mens og tilhører ordklassen konjunksjoner (forbinderord). Hovedregel: "Å" står bare foran verb i infinitiv, mens "og" forbinder (står mellom) sideordnede ord eller ordgrupper av ymse slag, også infinitiver. Det er ofte når og står mellom to infinitiver, som i eksempelet "Jeg får så lyst til å hoppe og danse", at vi kan komme i tvil om å eller og. Da kan vi enten prøve å hjelpe oss med et knep som kalles fortidsprøven, eller finne ut av den grammatiske sammenhengen. nørd.. Jeg vil heller være nerd enn å omgi meg med masse skrivefeil, som igjen kan føre til at folk på forumet ikke tar meg seriøst. Jeg prøvde bare å forklare deg hvordan setningen skal skrives korrekt...
mantra17 Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Disse hvis du IKKE skal overklokke. To av disse hvis du SKAL overklokke. Trenger fyren så dyr 3200 RAM da? Blir jo samme prisen uansett hva han velger av dine alternativer... Nei, du har så rett. Disse f.eks: TwinMos PC 3200 2x512 MB kr 1.695,-
Boralis Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Overclocke vil si og trimme på en måte? Tune? Stramme opp? Overklokke = Kjøre pc'en på høyere hastighet enn det produsent har tiltenkt... Er ikke det en god forklaring Snekker'n? Eller har du en bedre? (innbiller meg at du har litt peil) Jepp, å overklokke er å kjøre komponentene på høyere hastighet enn det de er "beregnet" til, gjelder for mer enn cpu, feks minnebrikkene og grafikkortet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå