Gå til innhold

En turbinkjøler til Prescott


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HE HE, dette var morro, her driter flere på Intel og så var den til amd  :lol:  :lol:  :lol:

akkurat hva jeg har nevnt tidligere, alt er så gale bare Intel blir nevnt, men det blir stille  når det gjelder amd.

Dette må vel vere et klassisk eksempel på det. :p

Hva skulle det bety? Grunne til at flere fnyste var jo at prescott virkelig hadde trengt en slik, og det dermed er nærliggende å tro at produsenter sender ut slike produkter til mainstream markedet. Og da hadde det virkelig vært gale. Nå som vi har funnet ut at det er en amd kjøler til EKSTREM OVERKLOKKING, blir jo saken en helt annen, og dermed stille... Alle vet jo at A64 produserer langt mindre varme. Blir akkurat som om alle skulle tatt kritikk dersom det tilsynelatende hadde blitt levert vannkjøling med intel prosessorer, og når vi fant ut at det var et helt ordinært entusiast sett til a64, skulle man sagt "typisk" bare fordi man ikke klager på amd, selv om det ikke er grunn til det fordi det viste seg at kjøleren var beregnet på et helt annet marked, entusiastmarkedet...

Satt og venta på deg ja :D:D

Ytterlig kommentar overflødig . :roll:

og hva skal det hovne pisspreiket der bety da? typisk DEG, og JEG hadde egentlig ikke trengt å kommentere, sier nå heller jeg. hvis du ikke har noe fornuftig motargument kan du holde deg for god til å håne slik som det der :thumbdown: . men neida. igjen har den store superfornuftige snekker'n rett og alle må være enig, eller hva? :roll:

 

edit: les forøvrig det ThomasM sier...

Velvel, nå synes jeg du er litt slem her, for snekker'n har faktisk meget gode poenger i det han sier, og det er litt typisk at man bare rakke ned på Intel osv. selvom det i dette tilfellet var litt spesiellt. Når det er sagt så skal man også si at hvis du ser litt tilbake i tid, når de første Athlon XP kom, da var det omvendt, og jeg valgte faktisk P4 maskin pga. motparten (Athlon) lagde for mye varme til mitt bruk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...