Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL - 3MBIT!


Anbefalte innlegg

Merket akkurat at jeg ble oppgradert til 2mbit fra Telenor GRATIS! (hadde 704 kbits før), så skulle jeg flytte pcen bort til en annen krok av rommet mitt da jeg kom til og miste modemet i gulvet. Når jeg tokk det opp igjen merket jeg at det var en del "løse" ting som spratt fram og tilbake inni der (ja jeg vet det kanskje ikke er så lurt og riste på modemet) i allefall, nå i stad startet jeg og laste ned en Counter-Strike Frag Movie da jeg merket at jeg lastet ned i 401 kbit, skummelt tenkte jeg så jeg kjørte Speedometeret på ITavisen.no som kom frem til at jeg hadde 3.2 mbit og 2mbit fra Telenor ADSL, har selvsagt ikke noe i mot dette, men synes det er litt skummelt, er dette overhodet mulig? kan det ha skjedd noe med modemet så den viser feil? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At du får 3 og 2,2 MBit/s fra telenor på grunn av å miste modemet i bakken, høre urimelig ut. Slikt reguleres i sentralen og ikke i modemet.

ja, synes det var rart jeg og... merker ikke noe forskjell da, men får stadig 3.0 - 3.2 på itavisen.. print screen?

 

EDIT: er det noe inni modemet som kan ha fucka seg? iriterende og ikke vite hvor raskt internetten er, for når jeg går inn på sider via explorer tar alt en evighet :no:

 

EDIT2: Nå har jeg fått alt fra 0.5 mbit til 3.2 mbit, har kjørt den litt over 20 ganger :no:

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Ka ****, hvorfor har ikke jeg fått 2mbit, og hvorfor har du fått det. Lurer på om jeg skal klaske mitt eget modem i bakken :green:  selv om dette nok ikke er grunnen

jeg har hatt 2 megabit i 2 måneder nå jeg :D:thumbup:

Uten prisøkning også??????????

 

Er dette noe nytt telenor har begynt med?? Kommer jeg også til å få dette :dribble:

Lenke til kommentar
At du får 3 og 2,2 MBit/s fra telenor på grunn av å miste modemet i bakken, høre urimelig ut. Slikt reguleres i sentralen og ikke i modemet.

ja, synes det var rart jeg og... merker ikke noe forskjell da, men får stadig 3.0 - 3.2 på itavisen.. print screen?

 

EDIT: er det noe inni modemet som kan ha fucka seg? iriterende og ikke vite hvor raskt internetten er, for når jeg går inn på sider via explorer tar alt en evighet :no:

 

EDIT2: Nå har jeg fått alt fra 0.5 mbit til 3.2 mbit, har kjørt den litt over 20 ganger :no:

Du har sikkert brukt opp "kvota" stikk inn å bestill 5gb til (gratis)

Lenke til kommentar
Ka ****, hvorfor har ikke jeg fått 2mbit, og hvorfor har du fått det. Lurer på om jeg skal klaske mitt eget modem i bakken :green:  selv om dette nok ikke er grunnen

jeg har hatt 2 megabit i 2 måneder nå jeg :D:thumbup:

Uten prisøkning også??????????

 

Er dette noe nytt telenor har begynt med?? Kommer jeg også til å få dette :dribble:

Spørs hvordan abb du har fra før... har du noen av de "gamle abb" Uten grense fra før (704/128 eller 1024/256) får du 2 megabit automatisk!

 

Har du 704/128 med 1 gigabyte grense til 349 i mnd får du 704/128 Uten grense! Har du 704/128 med 10 GB begrensning 449,- i mnd får du 1024/256 Uten grense. har du 1024/256 med 30GB grense fra før får du 2048/256 UTEn grense (549,- i mnd!)

Lenke til kommentar
At du får 3 og 2,2 MBit/s fra telenor på grunn av å miste modemet i bakken, høre urimelig ut. Slikt reguleres i sentralen og ikke i modemet.

ja, synes det var rart jeg og... merker ikke noe forskjell da, men får stadig 3.0 - 3.2 på itavisen.. print screen?

 

EDIT: er det noe inni modemet som kan ha fucka seg? iriterende og ikke vite hvor raskt internetten er, for når jeg går inn på sider via explorer tar alt en evighet :no:

 

EDIT2: Nå har jeg fått alt fra 0.5 mbit til 3.2 mbit, har kjørt den litt over 20 ganger :no:

Du har sikkert brukt opp "kvota" stikk inn å bestill 5gb til (gratis)

Nei.. Da hadde han hatt 64 kilobit hele tiden hvis han har brukt opp "kvota"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...