RickRoll Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Kan det være noen hackere som godter seg i Taiwan nå? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Jeg har fått 30 mailer nå. Min epost skal være spam free, og har dekket meg rimelig bra. Hva er dette for noe? Update: 15 til, åpnet en, tydelig at det kommer fra en eller annen mail liste i gainward, og at det er maaaaaange som er rasende....(innholdet\teksten i mailene tyder på det) V Endret 28. mai 2004 av vetle Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Hehe, tipper Ingrid får en stri tørn når hun kommer tilbake på jobb den 6. juni Ser det er mange som svarer på disse mailene, og da kommer svaret ut til alle på mailinglista (svar til alle er kanskje ikke så lurt?) Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Blokker adressen så får dere ikke mer mail derifra pga. den kommer fra samme adresse hver gang. Lenke til kommentar
wamjdi Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Mailen som kommer, inkl denne informasjonen: http://mailman.levonline.com/mailman/listinfo/gainward Er det mulig å slippe mail etter at man skriver seg av lista? Har noen prøvd? - Ja, stakkar Ingrid... 7års fengsel det Lenke til kommentar
Skello Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Eg fikk 24 stk på 2 timer. Alle hadde ulike melding i seg som såg ut til og komme i fra sinte privatpersoner som hadde sendt svar til gainward og så har dei mailane blitt sendt vidare igjen. f.eks: Vad är detta för nått ??? !! Hei... Jeg ekke sikker men hva gjeller dette? Kan hende at dere har sendt feil... Håper dere kan sende en forklaring på hva dette er.... Hvem faen er du? Nå har du faen meg sendt meg 3 mail. Hva faen vil du? The whole thing is a small programming mistake I take it. So when you answer their e-mail it automatically forwards the mail to everyone on the mailing list.. Somebody must be sleeping on the job ;-) What the hell is this??? I have NOT requested anything!!! What is the meaning of this? HATA SPAM!!! Endret 28. mai 2004 av FrodeThaMan Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 hehe Sender vi da en mail til [email protected] så er det mange som får mail. V Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 haha har fått nøyaktig de samme mailene som du referer til der, hva faen skjer nå da.. Har heller aldri opplevd spam i mailen min og aldri hatt noe med de gainward folka å gjøre... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Hva i all verden?! Jaja, har ikke fått en eneste hittil og håper jeg ikke får det heller. (Ta bort emailadressen sin) Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 HAHAHA dette er jo latterlig Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Har fått noen og tyve mails fra de nå, i den siste sto det "Gå og heng deg"... Svært hyggelig! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 altså jeg har fått minst 30 nå.. blir irritert, Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) f.eks i hotmail om du 'replyer' så får alle de, jeg har meldt meg å en Gainward Konkuranse her en gang, kanskje der de har fått mailen min i fra? edit: oi 2 posta Endret 28. mai 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Renner på med mail her ihvertfall. Tror det er på tide med en liten blokkering gitt... Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kan ikke huske å ha vært med i en gayward konkuranse Lenke til kommentar
just me Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg har heller ikke vært med i noe gainward spørre undersøkelse men alikavel har jeg fått langt over 20 mails.. Noen som vet hva som foregår her? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 Lol tror ikke gainward vet det helt selv Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 sorry, men jeg kan ikke holde meg!! hihihihihihi! når det var sagt og gjort så kan jeg nevne at jeg ikke liker spam og at jeg får i bøtter og spam eh spann av skiten sjøl, men ikke denne. Ganske morsomt for en som kan "stå og se på". skal bli interesant å se om vi får noe svar, og hva som egentlig har hendt!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 folk klikker jo Latest news: gainward.se Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) omg dobbel Endret 28. mai 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå