Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gainward Nordic Newsletter SPAM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør ikke saken noe bedre at en mail-adresse hos DU har sneket seg inn i maillista og sender ut automatisk svar på enhver utsendelse fra gainward, grrr...

 

- - - - -

** THIS IS AN AUTOMATED RESPONSE **

 

Your request has been received and assigned request-number 27465.

A technician will process your request as soon as possible.

 

Best regards,

Systems Group, Dalarna University

http://www.du.se/dator/ - [email protected]

- - - - -

Lenke til kommentar
Det virker som om at de har klart å hente mail-adr fra registreringen til HW.no. Hvis dette er korrekt, så tror jeg noen burde legge om rutinene sine.

Hmm, jeg har ikke motatt noe, tipper det bare er noen folk som har glemt at de har spurt gainwaard om noe engang i tiden. Hvorfor skulel gainward ha glede av å ha folk som ikke vil være der på mailinglista si?

 

Forøvrig er jo folk komplett idiot som fortsetter å sende mail, når det er åpenbart at problemet er at all mail blir sendt til mailinglista, men annet kan man kanskje ikke regne med, mailvirus funker jo også som aldri før *sukk*

 

AtW

Lenke til kommentar
Det virker som om at de har klart å hente mail-adr fra registreringen til HW.no. Hvis dette er korrekt, så tror jeg noen burde legge om rutinene sine.

Hmm, jeg har ikke motatt noe, tipper det bare er noen folk som har glemt at de har spurt gainwaard om noe engang i tiden. Hvorfor skulel gainward ha glede av å ha folk som ikke vil være der på mailinglista si?

 

Forøvrig er jo folk komplett idiot som fortsetter å sende mail, når det er åpenbart at problemet er at all mail blir sendt til mailinglista, men annet kan man kanskje ikke regne med, mailvirus funker jo også som aldri før *sukk*

 

AtW

Det kan ikke stemme, for jeg ALDRI hatt noe med GAINWARD å gjøre, bombe sikker. Så det må være en annen forklaring enn det.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Hmm, jeg har ikke motatt noe, tipper det bare er noen folk som har glemt at de har spurt gainwaard om noe engang i tiden. Hvorfor skulel gainward ha glede av å ha folk som ikke vil være der på mailinglista si?

Når du sier det, så synes jeg å huske at jeg svarte på en undersøkelse/konkuranse fra Gainward en gang i tiden. Flaut... :blush:

Lenke til kommentar

Filter aktivert, men jeg registrerer at det kommer mail selv om jeg slipper se dem. Har student-konto ved UiB, så dette gjelder visst alle slags mailsteder ja. Godt at treskallene som driver mailserveren sikkert har gått hjem for helgen. Den rekker nok å sende en del i løpet av helgen... :mad:

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil var det noe med at Gainward ga bort noen gf 6800 eller noe, og det sto her på hardware. tror mesteparten av alle brukerene her klikka på den linken og ga bort adressa si. vell, nå får vi kjenne ettersmaken. foresten, hvem var det som fikk det kortet (vorderer og sende en mail for og finne ut, hotmail har jo blitt et enormt chateforum jo :p )

 

Har ehh, 64 nei, 65 far dem nå, nei 66

Lenke til kommentar

Registrerte meg på forumet deres tidligere i dag og fikk svar

Gainward Support forum

Posted: Fri May 28, 2004 7:20 pm 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Jeez, vår provider har uppgraderat sin mailinglistmjukvara och vi gjorde nyligen ett utskick, får inte tag på dom heller! - dom har alla tjänsterna hos sig, detta är inte klokt!

 

Jag har stängt av tjänsten men det som ligger i kön kan jag inte rensa!

 

Ber så mycket om ursäkt för alla problem detta orsakat.

 

Mvh,

Torbjörn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...