Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gainward Nordic Newsletter SPAM


Anbefalte innlegg

"Ni har borttagits från Gainward Nordics mailinglista.

You have been removed from Gainward Nordics mailinglist."

 

Der ja.... fikk vel siste email der, ah... takk gud!

 

-- Det finnes INGEN gud!.. Og spam'en kommer fremdeles.

(Lever fremdeles i håp om at det bare er en liten forsinkelse)

:ermm:

Endret av wamjdi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk plutselig en med "vanlig" innhold, med bilde av skjermkort osv. I bunn av den mailen stod i alle fall følgende:

 

For unsubscriptions please follow these instructions.

1.) Send a mail to [email protected] with the subject unsubscribe address=your email

2.) The list will thereafter send two respondmails on your request. The first one indicating that we have recived your mail; do not answer on this one. The second mail confirms that a unsubscription will take place after you have clicked on the link below; there is no use clicking on the link before reciving the second mail.

3.) This confirms your unsubscription.

 

 

Har ikke helt trua på at det virker, men man kan jo ha flaks.

Unsubscription request confirmed

 

jaja, funker det så funker det.

 

Første gang jeg har sett humoren i spam

 

hehe

 

V

Lenke til kommentar

Åpna den ene mail kontoen min nå og der var det kommet 51 mails fra Gainward.Har aldri vært med på noen konkuranse elller lignende fra de.

Kan det være noen sammenheng med hw.no?? der har jeg registrert adressa i bruktmarkedet. PÅ de andre adressene har det ikke kommet noen ting.

 

Hmm :hmm:

 

 

btw. Har aldri fått spam på denne adressa før nå :mad:

 

edit:en "leif"

Endret av Royal
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at dette skal stoppe med det første nei, det bare renner inn nye mail hvert 5min. Blir ikke noe bedre at folk svarer på de heller da :nei:

 

Men vannvittig morsomt å lese alle de "sure" meldingene folk sender tilbake til Gainward..he he

Lenke til kommentar
Jeez, vår provider har uppgraderat sin mailinglistmjukvara och vi gjorde nyligen ett utskick, får inte tag på dom heller! - dom har alla tjänsterna hos sig, detta är inte klokt!

 

Ber så mycket om ursäkt för alla problem detta orsakat.

 

Mvh,

Torbjörn

 

_________________

Torbjörn Johansson

Technical Sales Manager for Gainward Nordic

 

Edit : Detter er klippet fra forumet til Gainward Nordic

Endret av Blizzer
Lenke til kommentar
tydeligvis, men bare artig alikavell, dette var tøff spam, jeg liker ikke reklame spam :p

Helt enig, dette er litt underholdende. Logga på nå etter en time på sofaen og der kom det 47 nye mail, i tillegg til mine 33 fra før :)

 

Lurer på hvor mange det gjelder, bare her på forumet er det jo hektisk aktivitet og vi er tilsammen ikke stort mer enn en dråpe i havet.

 

 

Selv bruker jeg POPfile til å sortere mailen min, og den gjør en glimrende jobb. Den må læres opp, men kan til gjengjeld læres opp til det meste. Norsk bruksanvisning for hvordan man f.eks skal kunne sortere spam rett til trashcan.

 

http://popfile.sourceforge.net/manual/no/manual.html

Endret av Mozze
Lenke til kommentar
Hva sier dere folkens, skal vi forlange et grafikk-kort hver for all spam dem har sent ut?? :p

"Jeez, vår provider har uppgraderat sin mailinglistmjukvara"

 

Gainward har ingen skyld i dette...

Problemet er løst om ikke veldig lenge :)

Det var dumt da..he he

 

Men seriøst åssen har de fått tak i email adressen våres da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...