Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tardaetternavnsen Chris

For en kveld!

motatt: 06:07

Mld sendt: 03.36 :)

 

 

Og bare jeg som ikke synes det var megafett i går? Synes fredagen var så drøyt mye fetere.

 

Fredagen var fet på sin måte. Blir jo forskjell på en "intimkonsert" og et big room event :p Synes begge dagene var konge! Stemningen på fredagen var jo skyhøy! By far den beste kvelden jeg har hatt på soltice, og jeg var til og med edru :w00t: Måtte ofre drikkinga for å få med meg Sunshine :p

 

Lørdagen var temmelig fett det og! Fikk hørt ca. 30 min av schossow, ca. 1 time av PvD og 1 time på 20 års rommet. Var mye rundt å surra fordi jeg var så jævla dritings :p Men alt i alt en super kveld. Hadde det kongefett på vors og, selv om Sunshine busta meg når jeg røyka, jeg som hadde lova at jeg skulle slutte :p

Lenke til kommentar
Drita var jeg, men MindB og meg fant ut at det ikke var så jævlig kult som vi hadde håpet på. Var så mye rot der.

Rot?

begrunn

Det var ikke deres feil der, men SHNAS. Dvs. jakkekøen og det rotet at jeg ikke kom inn osv. Jeg må si at jeg ikke likte SHNAS.

Så du foretrekker køsystemet som vi hadde på Sentrum Scene? Klagde ikke du på den også?

Synes inngangen var bra denne gangen med at de som hadde stempel kom seg ut og inn på samme sted mens de som hadde eller skulle kjøpe billett brukte en annen inngang.

Jakkekøen er noe som må ordnes opp i, der er jeg enig. Skal sørge for å ha 2 jakke boder til neste gang.

 

Han ene fyren begynte å bråke med meg grunnet at han ikke fikk sett PVD på VIP området, det skjønner jeg godt men Paul hadde kun tid å stikke innom der for 2min. Men folk kommer alltid til å klage på slike ting men vi har valgt å ikke ha det mer da vi ikke oppnådde målet vårt med dette. På Benassi blir det nok trance på det rommet.

Lenke til kommentar

Trance har mye bra. Fantastisk fint å lytte til når man skal slappe av eller jogge seg en tur.

Jeg har vel ikke så alt for stor oversikt her, men artister jeg liker er blant annet:

 

Ferry Corsten: http://www.youtube.com/watch?v=ASvC2-jkm-g...feature=related

Dj Yim: http://www.youtube.com/watch?v=IAZBFLfGeek

Dj Contacreast:

Dj Mangoo:

 

Det er altså den melodiøse delen av sjangeren jeg liker. Det er viktig at jeg kan drømme meg bort i musikken.

Noen som har lignende artister å anbefale?

Lenke til kommentar
De tre siste har ikke noe med sjangeren å gjøre...

 

 

Eh.. Selvfølgelig har det noe med sjangeren å gjøre. Hva ellers vil du kalle dette? Dødsmetall? Låtene promoteres som trance og det holder for meg.

Har tråden blitt kuppet av bedrevitere? Er vel helst litt mer enn din private, smale definisjon som omfatter sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...