Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få blir faktisk released pga sommeren. De som trykker plater har ofte ferie. Er det samme på alle fronter :) Inkl. hardstyle!

 

Har da funnet tonnevis med god house :p Trance derimot er :thumbdown:

 

@Flaringo: Du kan jo alltids prøve Tunnel Trance Force serien, bare unngå de aller aller nyeste for der er det mye dritt.

Lenke til kommentar
(Må bare ha tråden i mine favoritter, ufattelig at jeg ikke er innom her oftere)

 

Hva syntes de litt mer hardbarka Trance folka har inne om Sean Tyas forresten? Har selv et rimelig godt øye (eller kanskje heller øre) for den gutten.

 

En av mine favoritt-djs. Har ikke hørt så mye fra han i det siste, men sett han live 2 ganger og tok av like mye hver gang.

Lenke til kommentar
En av mine favoritt-djs. Har ikke hørt så mye fra han i det siste, men sett han live 2 ganger og tok av like mye hver gang.

En av mine idoler også. Dessverre ikke sett han før (eller noen spesielle for den saks skyld), siden jeg ikke blir 18 før i november, men skal garantert på "juleparty" @ Solstice i desember. Da kommer han tilbake. :)

 

Dalh, er du med?

Lenke til kommentar
En av mine favoritt-djs. Har ikke hørt så mye fra han i det siste, men sett han live 2 ganger og tok av like mye hver gang.

En av mine idoler også. Dessverre ikke sett han før (eller noen spesielle for den saks skyld), siden jeg ikke blir 18 før i november, men skal garantert på "juleparty" @ Solstice i desember. Da kommer han tilbake. :)

 

Dalh, er du med?

 

Link til event? Og det er bekreftet at han skal dit?

Lenke til kommentar
En av mine favoritt-djs. Har ikke hørt så mye fra han i det siste, men sett han live 2 ganger og tok av like mye hver gang.

En av mine idoler også. Dessverre ikke sett han før (eller noen spesielle for den saks skyld), siden jeg ikke blir 18 før i november, men skal garantert på "juleparty" @ Solstice i desember. Da kommer han tilbake. :)

 

Dalh, er du med?

 

 

Oh, det skal i alle fall jeg få med meg. Noen skal på Kandi på fredag eller?

Lenke til kommentar

kvitrafn: Fikk melding av Mihkku, en av de som driver UTS og UTM, på facebook der han skrev bl. a. at Blizzard, Kris O'Neil og Daniel Kandi kommer nå til fredag på Solstice, Dumonde til Norge 3. oktober og Sean Tyas og Super8 & DJ Tab kommmer til Soltice på juletre-fest i des. :)

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
kvitrafn: Fikk melding av Mihkku, en av de som driver UTS og UTM, på facebook der han skrev bl. a. at Blizzard, Kris O'Neil og Daniel Kandi kommer nå til fredag på Solstice, Dumonde til Norge 3. oktober og Sean Tyas og Super8 & DJ Tab kommmer til Soltice på juletre-fest i des. :)

Oooh. Dette blir fett. Skal prøve å få med meg Kandi mf. til fredagen, og uka etter er det vel Lemon & Einar K om jeg ikke bommer helt? Før to uker senere med Aly & Fila på fredagen og PvD og Marcus Schossow på lørdagen :love: (billetter hentet idag). Skal ikke Signum ta seg en tur, og Ferry? Hørt rykter om det i år..

Lenke til kommentar
Noen som gidder å ramse opp noen gode trance-albumer? Så langt har jeg ISOS-serien og Magik-serien fra Tiesto, Wet fra gatecrasher og Tranceport fra Paul Okenfold. :)

 

• Creamfields fra Ferry Corsten og Paul Oakenfold

• Exhibition II - SolarStone og Ben Lost

• Cosmic Gate - Earth Mover

• Ernesto vs Bastian - Authenticity

• Ferry Corsten - Right of Way

• Gabriel & Dresden - The Legends (denne er Nyana CD2 genial)

• Leama & Moor - Common Grounds

• Markus Schulsz - Without You Near

• OceanLab - Sirens of the Sea. Neppe, nå bare tulla jeg ^^

• Orkidea - Metaverse

• Tilt - Explorer

• SolarStone - Anthology One

 

Kremmusikk! Ble vel ikke noe særlig hardere som du spurte etter, men dette er album du bør få med deg uansett!

Lenke til kommentar
Er L&EK neste helg på Solstice ja :)

 

Og Signum var vel her nettopp, og Ferry kommer neste år.

 

Sees på Solstice på fredag!

 

 

 

Må legge til at det blir Marco V og Leon Bolier på Club Stereo 8 november.

 

Får se om jeg finner noen av dere hvis jeg får dratt på fredag.

Konge at det kommer så mange bra artister hit i høst! Vet ikke om jeg har råd til å få med meg alle da :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er L&EK neste helg på Solstice ja :)

 

Og Signum var vel her nettopp, og Ferry kommer neste år.

 

Sees på Solstice på fredag!

 

 

 

Må legge til at det blir Marco V og Leon Bolier på Club Stereo 8 november.

 

Får se om jeg finner noen av dere hvis jeg får dratt på fredag.

Konge at det kommer så mange bra artister hit i høst! Vet ikke om jeg har råd til å få med meg alle da :thumbdown:

 

Det gjør ikke jeg og det er ikke den ting i hele verden som irriterer meg mer enn deg akkurat nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...