Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P4-Trance.

 

Hadde de bare spillt trance på p4!

 

Hva med å si deres egen mening om låta/låtene istedenfor å kalle det "cheesy" som alle andre ;) Om dere ikke liker det, fett nok, men syntes cheesy er et teit ord, og ikke minst lite beskrivende. Kom heller med noe konstruktivt, som feks hva som mangler i låta, hvorfor den er dårlig. Cheesy just don't cut it! ;)

 

Ronski Speed slipper album 29 aug på euphonic :D

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mine uttallelser om Oceanlab tidligere, men kan ta det igjen:

 

Har aldri vært noen stor fan av Oceanlab (med untak av Clear Blue Water (Ferry Mix)), så hadde ikke store forventningene til albumet. Spesiellt ikke etter Above & Beyond - Home.

 

Hørte enkelte samples av albumet rundt omkring, og det var som forventet - enkle låter med samme presets uten noen form for "wow" opplevelse. Nå må det nevnes at jeg foretrekker instrumental trance (selv om jeg liker flere vocal-låter).

 

Gi meg heller Above & Beyond-musikk fra Tri-State (med unntak fra Home). Det albumet takler jeg godt!

___

 

Deadmau5 ute med album snart

samme er Leon Bolier og!

Endret av Dalh
Lenke til kommentar

Yoyo her i kvelden, aldri sett dette på diskusjon.no Fett:D

 

Endelig flere som deler lidenskapen:P

 

 

Har ikke sett tideligere i postene her, men noen som har hørt Andy Blueman? Mye fin trance der, jeg hører for tiden på progressive trance, electro dance/trance/house og litt hardere trance. Fler her som liker de sjangrene, noen artister dere syns er kule innen de?

 

Hører mye på en trance radio, her kan dere velge hvilken spillere dere vil spille radioen av i:

Trance radio

Lenke til kommentar
Hadde de bare spillt trance på p4!
'Paul Van Dyk - For an Angel' er ikke Trance? Det er sjeldent den spilles men jeg har faktisk hørt den bli spilt på P4 midt i rush-tida(Radioen var ikke under min kontroll)

 

Wow! Imponert! Skal sies at jeg ikke hører på radio lenger pga shitty tracklists, annet enn internett radio that is :) Hyggelig overraskelse fra p4 ;)

Endret av theck1
Lenke til kommentar

Satan for en linje da :p Får alt fra 3k/3k til 8k/8k på den stygge linja til høyskolen :p Ping mot servern i Oslo er på over 300 hver gang og jeg bor ved Horten :p

 

Jonas Steur Pres Precursor - XD

Jonas Steur Pres Precursor - XD (Leon Bolier Remix)

 

Eddie Sender vs. Rewalkers - Aliencity (Eddies Versatile Remix)

Lenke til kommentar
Hvor er det best å kjøpe musikk fra? (tenker på da på trance, selvsagt, og på digitale downloads)

 

Hvordan er det når man har kjøpt en digital musikkfil? Er det slik at den er innpå accounten og kan lastes ned hvor mange ganger man vil? Jeg har litt trøblete trådløs tilkobling, som hopper ut nå og da, noe som kan ødelegge filene som blir lastet ned. Jeg har aldri handlet digital musikk før, men jeg skulle hatt noen The Blizzard-remixer :dribble:

Hvike sider anbefaler dere? (Billig og god bitrate)

Lenke til kommentar
Hvor er det best å kjøpe musikk fra? (tenker på da på trance, selvsagt, og på digitale downloads)

 

Hvordan er det når man har kjøpt en digital musikkfil? Er det slik at den er innpå accounten og kan lastes ned hvor mange ganger man vil? Jeg har litt trøblete trådløs tilkobling, som hopper ut nå og da, noe som kan ødelegge filene som blir lastet ned. Jeg har aldri handlet digital musikk før, men jeg skulle hatt noen The Blizzard-remixer :dribble:

Hvike sider anbefaler dere? (Billig og god bitrate)

 

Pleier sjeldent å kjøpe, men de få artistene (stort sett norske) jeg pleier å støtte med kjøp så er det fra beatport.com. Helt OK priser og alt er i 320 kbps MP3 men de har vel også WAV og et format til tror jeg husker ikke interesserer meg ikke :p Finner The Blizzard, Orjan Nilsen etc. der.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt mine uttallelser om Oceanlab tidligere, men kan ta det igjen:

 

Har aldri vært noen stor fan av Oceanlab (med untak av Clear Blue Water (Ferry Mix)), så hadde ikke store forventningene til albumet. Spesiellt ikke etter Above & Beyond - Home.

 

Hørte enkelte samples av albumet rundt omkring, og det var som forventet - enkle låter med samme presets uten noen form for "wow" opplevelse. Nå må det nevnes at jeg foretrekker instrumental trance (selv om jeg liker flere vocal-låter).

 

Gi meg heller Above & Beyond-musikk fra Tri-State (med unntak fra Home). Det albumet takler jeg godt!

___

 

Deadmau5 ute med album snart

samme er Leon Bolier og!

 

Problemet til albumet er at det er et popalbum med trancelyder, veldig kjipt, for det hadde virkelig potensial. Nå har de begynt å whore seg selv de også, "Above & Beyond pres OceanLab", dette var vel ikke for å trekke kunder, eller?

'Lonely Girl' låtä er jo bare helt forferdelig. Hvis OceanLab faens ikke klarer å skjønne det, da er det på tide å legge opp årene. Hva skjedde med alle de nydelig klassikerene de lagde før de slapp et album?

Clear Blue Water, Satelite, Sky falls Down, Beautiful Together burde vært på et album, med de beste remixene. Det irriterer meg så satans mye at folk bare vil ha cash, grr. Lag GOD musikk, og ikke bare sett navnet deres på bæsj!!

 

/Rant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...