Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det er en ny en? Etter ADOTT...

Jepp, 'Sunny Days' eller noe sånt. Kun gitt ut på iTunes foreløpig, tror jeg.

Låtene Catwalk og Mediterranian Flower ( :love: ) er ute på trackitdown i dag :yes:

 

____

 

Lange ft. Sarah Howells - Out of the Sky [MAELT083]

01. Out Of The Sky (Original Mix)

02. Out Of The Sky (Glenn Morrison Mix)

03. Out Of The Sky (Aly & Fila Remix)

04. Out Of The Sky (Myon & Shan 54 Black Army Remix) :love:

05. Out Of The Sky (Kyau & Albert Mix) :love:

 

Alex Kunnari - Unstable [iTWT4150]

01. Unstable (Original Mix) :dribble:

02. Unstable (Mashtronic Remix) :love:

03. Unstable (Joonas Hahmo Deep Mix)

04. Unstable (Radio Edit)

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
*basshunter-intervju*

 

Jeg har lyst til å slå han, etter å ha sett det her :)

 

Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!:

Lenke til kommentar
Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!:

 

Virket som veldig kloke ord fra en klok svenske.... :ermm:

Lenke til kommentar
Så ikke det der før nå, men uansett: Fy flate, mista det siste, lille hårstrået med luserespekt jeg hadde for den karen når jeg så det der. "(...)So I was realizing that I was a bass hunter.. I hunt for bass.. wherever the bass is, I am there hunting for it". :!:

 

Virket som veldig kloke ord fra en klok svenske.... :ermm:

 

Basshunter har jo iq lik en sau da, så forundrer meg ikke at han kommer med sånne gullkorn..

Endret av Machius
Lenke til kommentar
Akkurat med den DJ-biten er det mulig han spøker, men har sett flere intervjuer med han og han er ikke akkurat noen rakettforsker..

 

Har han ikke tourettes eller noe? Vet ikke om det har noe og si, men kan jo muuuligens forklare alle avbrytelsene osv? Jaja, trenger vel ikke spekulere mer i det: Mannen lager (etter min smak) pinlig musikk, som er med på å skape generaliseringen av elektronisk musikk. "Trance, er ikke det sånn dårlig basshunter-saker? Nei uff, mye bedre med ekte band blablabla" :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...