Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scot remixen av Braveheart eide :D

6553557[/snapback]

Scot eier! :cool:

6553571[/snapback]

 

Alle vet det!

6555948[/snapback]

Nettopp! Derfor er det ikke vits i at du kommer her og sier at den og den Scot-sangen eier, for alle vet jo at alt Scot har vært borti eier. :hrm:

6556654[/snapback]

Ikke alt faktisk =/

Lenke til kommentar
Utrolig, ingen som har sagt:

 

DJ TIESTO - Flight 643

 

Dette er låten han beskriver som sin beste "live låt" jeg har hørt den live, og folka blir  :dribble:

Er nok et "best of the worst"-scenario det der. Jeg syns at Tiesto ikke er så fantastisk som alle skal ha det til. Nesten alt han produserer har simple melodier(lead-synthen på Fligth 643 er latterlig), Produksjonen syns jeg ofte har vært under middels(altså alltid irritasjonsmomenter). Kjedeligste DJ/Producer jeg vet om.
Lenke til kommentar
Er nok et "best of the worst"-scenario det der. Jeg syns at Tiesto ikke er så fantastisk som alle skal ha det til. Nesten alt han produserer har simple melodier(lead-synthen på Fligth 643 er latterlig), Produksjonen syns jeg ofte har vært under middels(altså alltid irritasjonsmomenter). Kjedeligste DJ/Producer jeg vet om.

6558742[/snapback]

Godt me ikke alle er enige. Tenk hvor kjedelig musikkverden hadde blitt.

Du kommer med forslag som jeg ikke synest noe om, men jeg gidder ikke kritisere forslagene dine hver gang det skjer fordi om. Skal du syte over Tiësto for hver gang han blir nevnt kan du vel finne deg et litt mer useriøst forum? Eller for den del lage deg et nytt topic med: "Jeg liker ikke Tiësto" eller lignende?

God natt!

Lenke til kommentar
Du har lagt merke til at vi er på et DISKUSJONS-forum? Derfor er det lov med slike utrolig fantastiske ting som MENINGER. Og det jeg skrev der var en mening. Skal jeg ha en liste med låter tar jeg på med en svar hatt og håper i amfibie-fartøyet mitt. Her diskuterer vi.

6558791[/snapback]

 

Og takk for det!

Lenke til kommentar

Jeg synes Tijs er en ekstrem dyktig producer. Gouryella, Kamaya Painters, Major League, Allure, Alibi, Vimana osv... Man kan ikke si at dette er trance av lav kvalitet. Det går ikke... :)

 

NP: DJ Tiësto - In My Memory (2001) - 03 - Dallas 4 PM

 

Og forresten: Er det noen som har hørt Darude - Sandstorm 2006? Er den noe bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...