Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler artist-albumet til Re:Locate som er ute i disse dager. Paul Moelands som han egentlig heter er også kjent som bl.a. Octagen. Dette er melodiøs trance på aller høyeste nivå, lenge siden jeg har hørt et så gjennomført album fra kun en enkelt artist.

6535800[/snapback]

Enig. Utrolig bra album fra en veldig lovende artist. Han har fått med seg mange andre kule artister på plata også. Thomas Bronzwaer (fra Arizona), Jonas Steur, M.I.D.O.R. og Menno de Jong. For ikke å snakke om Susana som sang på Armins "Shivers" og Ernesto vs. Bastians "Dark Side Of The Moon". :thumbup:

 

MK_Blackbird: Fett. Jeg er også ganske ihuga Gabriel & Dresden fan. Hva syntes du om albumet dems?

Lenke til kommentar
Enig. Utrolig bra album fra en veldig lovende artist. Han har fått med seg mange andre kule artister på plata også. Thomas Bronzwaer (fra Arizona), Jonas Steur, M.I.D.O.R. og Menno de Jong. For ikke å snakke om Susana som sang på Armins "Shivers" og Ernesto vs. Bastians "Dark Side Of The Moon".  :thumbup:

 

MK_Blackbird: Fett. Jeg er også ganske ihuga Gabriel & Dresden fan. Hva syntes du om albumet dems?

6537046[/snapback]

 

For det første var det veldig kjekt at dei gjorde albumet tilgjengelig på nettet. Eg hadde nok ikkje høyrt det viss ikkje. Synest låtene er mixa bra saman, likte "One Step Closer" og "Dangerous Power" spesielt godt. :thumbup:

 

Gabriel & Dresden er geniale...

Har ikke hørt det siste albumet deres, men likte veldig godt Bloom. Kyau vs. Albert har også ganske mange bra sanger og remixer, spesielt Young Parisians ft. Ben Lost - Jump the next Train (Kyau vs. Albert rmx)

6538025[/snapback]

 

Eg har ikkje høyrt Bloom, oppdaga g&d ganske nyleg. Men eg har sikkert høyrt ein del av sangane. Det nye albumet kan du høyre her. ;)

 

Fatta interesse for g&d etter å ha høyrt på ein del mixar på shoutcast-radioen VinylVortex og merka at g&d var eit namn som ofte dukka opp saman med musikk eg likte. Dei er dritgode til å lage remixar. :w00t:

Lenke til kommentar
Anbefaler artist-albumet til Re:Locate som er ute i disse dager. Paul Moelands som han egentlig heter er også kjent som bl.a. Octagen. Dette er melodiøs trance på aller høyeste nivå, lenge siden jeg har hørt et så gjennomført album fra kun en enkelt artist.

6535800[/snapback]

Enig. Utrolig bra album fra en veldig lovende artist. Han har fått med seg mange andre kule artister på plata også. Thomas Bronzwaer (fra Arizona), Jonas Steur, M.I.D.O.R. og Menno de Jong. For ikke å snakke om Susana som sang på Armins "Shivers" og Ernesto vs. Bastians "Dark Side Of The Moon". :thumbup:

 

MK_Blackbird: Fett. Jeg er også ganske ihuga Gabriel & Dresden fan. Hva syntes du om albumet dems?

6537046[/snapback]

 

Og enda bedre at han har med Kimito Lopez på den ene sangen (Placebo), han er jo norsk!!

 

Utrolig bra gjennomført, men det skulle jo bare mangle. Alle Re:locate produksjonene til Paul er alltid veldig melodiøse og lette å like. Digger Rogue, Sobre Saliente og Absoluum.

Lenke til kommentar
Anbefaler artist-albumet til Re:Locate som er ute i disse dager. Paul Moelands som han egentlig heter er også kjent som bl.a. Octagen. Dette er melodiøs trance på aller høyeste nivå, lenge siden jeg har hørt et så gjennomført album fra kun en enkelt artist.

6535800[/snapback]

Enig. Utrolig bra album fra en veldig lovende artist. Han har fått med seg mange andre kule artister på plata også. Thomas Bronzwaer (fra Arizona), Jonas Steur, M.I.D.O.R. og Menno de Jong. For ikke å snakke om Susana som sang på Armins "Shivers" og Ernesto vs. Bastians "Dark Side Of The Moon". :thumbup:

 

MK_Blackbird: Fett. Jeg er også ganske ihuga Gabriel & Dresden fan. Hva syntes du om albumet dems?

6537046[/snapback]

 

Og enda bedre at han har med Kimito Lopez på den ene sangen (Placebo), han er jo norsk!!

 

Utrolig bra gjennomført, men det skulle jo bare mangle. Alle Re:locate produksjonene til Paul er alltid veldig melodiøse og lette å like. Digger Rogue, Sobre Saliente og Absoluum.

6540813[/snapback]

 

Det er bare det da, at jeg snakket med Paul Moelands i går (Re:Locate, Octagen..) og det er ikke mulig at noen i Norge kan ha fått det tilsendt. Albummet har heller ikke blitt gjort lovlig tilgjengelig på nettet, men en release-group snappet den opp og pre'd den til Pauls fortvilelse.. Så bare innrøm det: Dere har alle lastet det ulovlig ned =P

 

Albummet kommer ut på Beatport snart, men vil ikke få en bred internasjonal lansering ifølge Paul. Støtt gode artister ved å kjøpe albummene deres, Beatport f.eks er ikke så dyrt!

Lenke til kommentar

Bubble Fish - Stars Of Ibiza (Sean Tyas Remix)

Bubble Fish - Stars Of Ibiza (Club Mix)

Bubble Fish - Katamaran

 

-----

 

Kamil Polner - Ocean Waterfall

Kamil Polner - Energy Sublimation

 

-----

 

P.H.A.T.T. feat. Kate Smith - Worlds Apart (Vocal Mix)

P.H.A.T.T. feat. Kate Smith - Worlds Apart (Dub)

 

-----

 

Sam Punk - L.S.D. Jesus (Sam Punk'z Antichrist Mix)

Sam Punk - El Commandante (Sam Punk'z Amigoz Mix)

Sam Punk - El Commandante (Robin Clark Remix)

Lenke til kommentar

C-Quence - Final Thoughts (Original Mix)

C-Quence - Final Thoughts (Galen Behr Remix)

 

-----

 

Crusader - My House Is Your House 2006 (Alphazone Remix)

Crusader - My House Is Your House 2006 (Ralph Novell vs. Bas & Ram Remix)

Crusader - My House Is Your House 2006 (Aless Andro Da Silva Remix)

 

-----

 

Hammer & Funabashi feat. Angela Heldmann - Moments (Original Mix)

Hammer & Funabashi feat. Angela Heldmann - Moments (Thomas Penton Remix)

 

-----

 

Phalanx - Symphony In Gminor (Club Mix)

Phalanx - Symphony In Gminor (Sol 7 Mix)

Phalanx - Symphony In Gminor (Deja Vu Remix)

 

:dribble:

Endret av Ferr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...